website metrics

nabrzaka

srijeda, 02.04.2008.

37. post. Max Mosley sex tape nije prvoaprilska šala :)

Prošle godine Formulu 1 potresao je Stepneygate - špijunska afera u kojoj je Ferrari optužio McLaren za krađu / ilegalno posjedovanje / korištenje njihovih tehničkih podataka. Afera se provlačila gotovo cijelu godinu i u javnost su izašli brojni zanimljivi detalji. Ipak, ja sam iz spygatea izvukla samo jedan logičan zaključak: Max Mosley ima malog pi***. Ova konstatacija na prvi pogled djeluje nerazumno i nepovezano s problematikom, ali vjerujte mi - to jedino što se iz F1 špijunske afere moglo zaključiti. Stvar je zapravo vrlo logična: ako proučite malo detaljnije cijelu aferu, izjave aktera, FIA-e i kontekst u kojem se zbivala, postaje vam jasno da je riječ o izmišljenom skandalu. Stepneygate je glupost, nepostojeća afera kojom se okoristio samo i jedino Ferrari, a onaj tko je povlačio cijelu stvar bio je nitko drugi nego Max Mosley, predsjednik FIA-e. Ali zašto bi Mosley inzistirao na spygateu i na kažnjavanju McLarena ako je jasno da McLaren zapravo nije kriv (a Max Mosley može biti svašta ali sigurno nije glup čovjek)? Vjerojatno zbog neke vrste osobne isfrustriranosti. Moja teorija je da većina ljudske zloćestoće tj. zla u svijetu dolazi iz čovjekove iskompleksiranosti. Drugi dio nastaje od prevelikog ega, a preveliki ego često je samo vanjska manifestacija unutarnje iskompleksiranosti tako da dolazimo do zaključka da je većina zla posljedica i rezultat nekog kompleksa. Kompleksi mogu biti razno razni i svi su opaki, ali mislim da su kompleksi oko fizičkog izgleda najgadnija sorta, izazivaju najveće i najdublje frustracije koje zatim utječu na sve aspekte čovjekova života. Najčešći fizički komplesi su (vjerojatno) izrazita ružnoća ili npr. mali rast (Napoleon je najpoznatiji primjer), a budući da Mosley nije nizak ni ekstremno ružan, jedino što preostaje je mali pi***. Kad sam prošle godine nekolicini ljudi iznijela ovu teoriju, svi su se, naravno, smijali. I zato me toliko oduševila vijest o seksi snimkama Maxa Mosleyja jer sam se nadala da će one konačno potvrditi moju teoriju. No, razočaranju nije bilo kraja kad sam pogledala fotografije koje su objavile britanske tračerske novine i kratki film koji sažima pet (brojkom 5!!!) sati Mosleyeve uživancije jer su svi odreda cenzurirani i ne vidi se puno toga. Ali priča se da će biti puštena i cijela verzija tako da se unaprijed veselim :)
Također, pretpostavljam da je skandal namješten, odnosno naručen, kako bi se Mosleyja napokon maknulo s mjesta predsjednika FIA-e. Čovjek je napravio puno dobrih stvari za Formulu 1, ali mora se priznati da je posljednjih godina potpuno poludio i izgubio kompas. A kad se nekome traži "grijeh" i nedostatak onda se on (prije ili kasnije) i nađe, a mene baš nimalo ne iznanađuje što su Maxa uhvatili u nazi styled hookers orgijama. Čini mi se baš u njegovu stilu. Netko tko toliko inzistira na poštenju i kojem su usta stalno puna morala, sigurno skriva svoju "mračnu stranu", a Mosley baš i izgleda kao netko tko će orgijati s pet prostitutki vičući na njemačkom "kaznite me, kaznite me" :)
Ukratko - nije se trebao upuštati u bitku s Ronom Dennisom ... bio je to unaprijed izgubljen rat .... na ovaj ili onaj način.

- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...