website metrics

nabrzaka

nedjelja, 30.09.2007.

19. post. Muke po Fujiju

Mislim da nikako ne bih mogla živjeti u Japanu, iako sam fascinirana njihovom kulturom i želim im jednog dana otputovati u posjet. Jednostavno, njihova pedantnost i organiziranost (mada, zašto je onda tv prijenos bio tako loš?) miljama je daleko od onog kakva sam ja. Nažalost. A sudeći po vremenskim prilikama koje tamo vladaju, nikako ne bih željela živjeti kod planine Fuji, 96 km od Tokyja. Nisam baš fan kiše i kišnih uvjeta. Sviđa mi se jedino kad sam doma i ne moram izlaziti van, na Hundertwasserovim slikama (kiša opere grad i naglasi boje što je zbilja divno) i u Formuli 1, donekle. Donekle jer previše je ipak previše, a danas je bilo i više nego previše. Evo što je o današnjoj utrci u Japanu rekao David Coulthard: "That was very, very difficult. It's a crazy thing to be a racing driver - on the one hand you're scared, but on the other, you're having the time of your life because every moment you're right on the edge, even on the straights. I'm glad the race is over, but it was a lot of fun out there." Zabavno sigurno ali ipak mi se čini preopasno.
Stazom Fuji Speedway (vjerojatno njenom suhom verzijom) oduševljen je Adrian Sutil (a i meni je dobra) pa kaže: "Mislim da je jako dobro što F1 dolazi ovdje. Prostor koji okružuje stazu je veoma lijep, a i staza je vrlo posebna. Ima dugačku ravninu, ali i vrlo lukavi srednji i posljednji sektor. Posljednji zavoj je vrlo dobar jer idete ravno prema vulkanu Fuji i možete ga jasno vidjeti ispred sebe. Ono što čini ovu stazu tako posebnom je okolina."
Lijepo vrijeme moglo nam je donijeti spektakularan pogled na Fuji koji izgleda nevjerojatno savršeno. Evo malo podataka o Fujiju. "Vrh Fujija zapravo je rub kratera, budući da je ova 3376 m visoka planina vulkan, i to ne ugasli. Golema planina, koja u podnožju ima promjer 125 km, nastala je zahvaljujući uzastopnim izljevima lave i pepela. Prva erupcija zabilježena je 800. godine, a bilo ih je još nekoliko sve do 1707. kad je Fuji posljednji put eksplodirao, a crni pepeo pao je na ulice Tokyja. Japanci često planinu nazivaju Fuji-san (kao Sato-san sretan) iskazujući joj poštovanje titulom kojom se inače olovljavaju časne osobe. Planinu već stoljećima obilaze hodočasnici - barem muškarci, budući da ženama penjanje nije bilo dopušteno sve do 1868. godine. Svaki je hodočasnik nosio kamen, simboličan način da se oslobodi tereta grijeha koji je nosio u svijetu ispod planine." Nadam se da su žene, kad im je napokon dopušteno pentranje na Fuji, tim kamenom koje su nosile, opandričile prvog muškarca koji im se našao na putu. Stvarno svašta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jutros sam se ustala u 6, odgledala procesiju iza safety cara, kaos do kraja utrke, nasmijala se s Felipeom, skoro zaplakala s Vettelom, oduševila se zadnjim krugom (Kimi i Heikki i pogotovo Massa i Kubica - fenomenalno) ali nakon svega još uvijek mi je bilo prerano za Hamiltonov biser: "Driving in the wet, leading and doing a last lap thinking of some of the races that Senna was in and Prost - it sort of made me feel that I'm on my way to achieving something similar to them." Svaka čast Lewisu na cijeloj sezoni, vjerojatnom naslovu prvaka, živcima, tehnici, brzini i svemu što je pokazao, što je i mene oduševilo, ali jezik mu je brži od pameti, a to baš i nije fora.

- 20:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.09.2007.

18. post. I'm in trouble

Jedan od najsmješnijih trenutaka s team radiom za vrijeme utrke definitivno je uključenje u Toyotin baš u trenucima dok je Jarno Trulli panično vikao "I'm in trouble. I'm in trouble." E pa, bojim se da su nevolje pokucale i na moja vrata. Naime, ja sam navijač. To je jednostavno u mojoj prirodi. Ja navijam. Sjećam se stihova Christophera Marlowea, engleskog pjesnika i Shakespeareovog suvremenika, koji parafrazirano kažu da je u ljudskoj prirodi ne biti indiferentan nego uvijek opredijeljen za jednu opciju, uvijek birati. Kaže Marlowe da između dva konja koji se natječu u nekoj trki ili dvije potpuno identične zlatne šipke, čovjek nesvjesno uvijek odabere jednu koja mu je "ljepša" odnosno jednog za kojeg će "navijati". Sigurno nisu svi ljudi takvi, postoje i oni kojima je svejedno tko će pobijediti i jednostavno uživaju u igri, kojoj god. Ja zbilja uživam u dobrim potezima sviju i veselim im se, ali ipak, ja uvijek navijam. Kad upalim tv i naletim na nogometnu utakmicu između dva meni potpuno nebitna kluba, u roku od dvije minute već imam miljenika. Odaberem ga jednostavno, ili po državi odakle je, ili onog koji ima bolje dizajnirane dresove ili onog sa zgodnijim igračima. :-) Vrlo jednostavno. Ja sam navijač.
Danas se na internetskim portalima pojavila vijest o prelasku Fernanda Alonsa u Ferrari na kraju ove sezone. Vijest je još nepotvrđena ali o njoj se sve više šuška. I Mladen Jergović se u svojoj posljednjoj kolumni osvrće na tu mogućnost. Svi već znamo sve o Alonsovoj situaciji u McLarenu, o neslaganju s Hamiltonom, o nepričanju s Dennisom itd. Situacija je zamršena, puno je kombinacija, a raskidanje ugovora jako, jako skupa stvar. Momčad koja si može priuštiti plaćanje "otkupnine" za Alonsa logično se čini Ferrari. I kao što je Jergović zanimljivo zaključio, ako se to zbilja dogodi i Ferrari plati par milijončeka za raskid Alonsovog ugovora i prelazak u crvene, to će fino olakšati McLarenu plaćanje kazne FIA-i za špijunsku aferu koju je, po svemu sudeći, isforsirao baš Ferrari. I tako u krug. Trlababalan.
A ja imam problem s Ferrarijem, njihovim lažnim moralom, sektaškim ustrojem i arogancijom. Ne mogu si pomoći. Raikkonen je malo ublažio taj animozitet ali i dalje je prisutan. S Alonsom nemam problem jer mislim da je vrhunski igrač, najbolje što Formula 1 ovih dana nudi, još od Imole 2005. Ako se njegov prelazak u Ferrari doista realizira, bit će to jako zanimljivo iskustvo za mene. I što više razmišljam o tome, ideja mi je sve manje odbojna. Kimi i Fernando u istoj momčadi, kakav bi to spektakl bio!

- 16:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 12.09.2007.

17. post. Monza - viva la vida

Imam malih problema sa stavljanjem slika i filmića. Pomagajte! Kako da stavim one male sličice na koje se klikne da izađe velika? :-)

Monza je talijanski gradić 30-ak kilometara udaljen od Milana, simpatičan i fotogeničan s prekrasnim gradskim parkom. No, ono što Monzu čini posebnom krije se u samom središtu parka – Autodromo Nazionale Monza.

Monza park, na putu prema stazi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I Bridgestone svog konja za trku ima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Naša tribina, kraj startno-ciljne ravnine, izlaz iz boksa, pred prvi zavoj. Fantastično mjesto.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


S jednim živim, sa sedmoricom radim pa je bio red da i na utrku odem s tri primjerka ove zanimljive vrste.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pogled na prvi zavoj.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sve je mudro smišljeno, do najsitnijih detalja. Gospoda s tribina imaju i ekrane za praćenje tv prijenosa, a za crkavicu (!) od 60 eura (cijena najjeftinije karte, za stajanje) ne znaš ni koji je poredak u utrci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Press konferencija. Live prijenos na startno-ciljnoj ravnini.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I Kimi je tu. Mada mi se na trenutak, 15-ak krugova prije kraja, učinila kao da je već otišao :-) Ili bar zaspao.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Razlaz.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Finci su najluđi, garantirano. Poljaci opako konkuriraju.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 08.09.2007.

16. post. Sve spremno

01 F. Alonso McLaren 1:21.997
02 L. Hamilton McLaren 1:22.034
03 F. Massa Ferrari 1:22.549
04 N. Heidfeld BMW 1:23.174
05 K. Räikkönen Ferrari 1:23.183
06 R. Kubica BMW 1:23.446
07 H. Kovalainen Renault 1:24.102
08 N. Rosberg Williams 1:24.382
09 J. Trulli Toyota 1:24.555
10 J. Button Honda 1:25.165
11 M. Webber Red Bull 1:23.166
12 R. Barrichello Honda 1:23.176
13 A. Wurz Williams 1:23.209
14 A. Davidson Super Aguri 1:23.274
15 G. Fisichella Renault 1:23.325
16 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:23.351
17 T. Sato Super Aguri 1:23.749
18 R. Schumacher Toyota 1:23.787
19 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:23.886
20 D. Coulthard Red Bull 1:24.019
21 A. Sutil Spyker F1 1:24.699
22 S. Yamamoto Spyker F1 1:25.084

Evo ovo će me dočekati sutra u 14:00 h u talijanskoj Monzi.... nije loše, zar ne? :-) Baš sad razmišljam čemu se najviše veselim - zvukovima, mirisima, brzini, šušuru? Ma zapravo svemu! Prije dva dana sam pohodila City Centar One gdje je bio izložen Red Bullov bolid, nekakva promo verzija i podsjetila se što me oduševilo kod F1 bolida kad sam ga prvi put vidjela u živo. Prvo definitivno veličina jer je bio puno veći nego što sam preko TV-a imala dojam, a zatim ljepota jer ti autići, ljudi moji, stvarno izgledaju prekrasno. Savršena cjelina tisuću sitnih komponenti. Pravi ljepotani.
Prvi bolid koji sam ikad vidjela bio je Williams Ralfa Schumachera 2000. godine u Imoli. Nema u tome neke posebne simbolike, jednostavno je Ralf tog dana prvi izašao na stazu. I u tom trenutku, do tad živahna i glasna publika, potpuno je zanijemila. Dugo, dugo nitko nije prozborio, samo su blicali fotoaparatima i gledali stazu. Zvuk je bio fantastičan. Promjena brzine, kočenje, sve.
U Imoli je te godine pobijedio Michael Schumacher. Navijači su, kao i uvijek, sletjeli na još vruću i mirišljavu stazu u potrazi za (svatko svojim) gralom. Većina je jurila prema startno-ciljnoj ravnini na proglašenje pobjednika, neki prema Tamburellu, a neki samo u potragu za ostacima gume po stazi. Kako će biti sutra, ne znam. Jedino što je sigurno je da neće pobijediti Schumacher, ni Michael ni Ralf.

Sjećanje na Imolu dobra je prigoda da pošaljem pozdrav svojoj prijateljici Hani u Pragu s kojom sam se te davne 2000. godine i odvažila na prvu F1 avanturu. Ako čitaš blog, evo mašem ti iz Zagreba! :-)

- 16:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.09.2007.

Mala obavijest

Kad sam prije desetak dana dobila dugo očekivani povrat poreza za prošlu godinu odmah sam poželjela dvije stvari. Prva je šoping (i koktel) u Ljubljani što se i ostvarilo prošli vikend (više o tome idući put), a druga je bila - SPA!!! Ozbiljno sam razmišljala o odlasku u Belgiju i bila spremna potrošiti na put i kartu jako puno novaca, ali sve je propalo. Generalturist je otkazao aranžman jer se nije prijavilo dovoljno ljudi, a svi ljudi koje znam da idu na utrke, idu u Monzu. Ja sam u Monzi bila prije 4 godine i iako je bilo super, i iako je Monza odlična staza, i iako je svaka utrka novi vrhunski doživljaj, tvrdoglavo sam htjela u Spa. To je jedna od onih stvari iz kategorije 'jednom u životu pa kud puklo da puklo'. Nikad neće biti bolje vrijeme od ovoga sad, nikad neću biti dovoljno bogata niti će mi biti sasvim zgodno. Ali, ipak ću se morati malo strpiti, do iduće godine.
Uvod je bio, eto, malo sjetan jer mi se želja nije ostvarila ali da se vratim na pozitivu i dobre vijesti. Ko šiša Belgijance, dobri stari Talijančići također će poslužiti. Idem u Monzu!!! Ako nekom trebaju suveniri, majice, kape, šta god, javite. Narudžbe primam do subote navečer.

- 14:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...