website metrics

nabrzaka

srijeda, 18.07.2007.

10. post. Boys don't cry

Svi oni koji ovaj blog čitaju kako bi saznali sočne detalje kao što je npr. veselica prošlog petka (čestitam Bejbelini još jednom, ne postaju mi prijateljice svaki dan doktorice), mogu slobodno preskočiti ovaj post. Naime, oporavljajući se od gore spomenutog petka, vikend sam provela u stanu, sa spuštenim roletnama i bocom mineralne (gazirane) te surfajući internetom naišla na nekoliko zaista zanimljivih pa čak i fascinantnih stvari.
Prva je ovo: Link na JUBITO
Pogledajte obavezno sva 4 dijela jer ovo je predivan primjer intervjua s Ayrtonom koji je, kao i uvijek, iskren (kad kaže da je popularan među djecom, to je velika odgovornost i on se uvijek trudi biti ok prema njima, dati autogram i sve to ali nekad nije uopće raspoložen i ne da mu se), artikuliran, karizmatičan i beskrajno šarmantan. Koliko god je verbalno jasan i odlučan, toliko je njegov govor tijela nekako stidljiv i simpatičan. Kao što je rekao Goran Dijaković u svojoj posljednjoj kolumni za F1 Racing: "Ovaj svijet nije bio predviđen za njega jer nije zavrijedio njegovo savršenstvo." U drugom dijelu obratite pažnju na Rubensa Barrichella (intervju je iz 1986. kad je Rubens imao 14 godina). Jako, jako smiješno.
Drugu zanimljivost pronašla sam na hrvatskom F1 portalu www.f1-hr.com, točnije na njihovom forumu pod temom "Pitajte Jergovića". Pitanja, odgovora i svega između ima jako puno tako da nisam ni sama još sve pročitala, ali na 48 stranica arhive pitanja i odgovora - 19.4 - 30.6.2007. može se zaista puno toga saznati i naučiti. Mladena Jergovića prvi put sam vidjela u HRT-ovom Studiju F1 i bio mi je simpa. Činio se informiran i upućen u problematiku, a istovremeno normalan, ležeran i neopterećen. Onda mi je postao upitan kad sam počela čitati hrvatsko izdanje F1 Racinga jer je, za vrijeme njegovog uredništva, časopis bio apsolutno nečitljiv, loše preveden i lektorski katastrofalan. Ali Mladen mi se ipak čini ok lik. Osim toga, svaka mu čast na strpljenju i volji za sudjelovanje na ovom forumu. Iskreno se nadam da za svoj trud dobije i koju kinticu!
A evo što kaže Mladen!
O DANAŠNJIM VOZAČIMA: "Moji favoriti danas su Alonso i Raikkonen. Uvijek velim da vozača trebate vidjeti uživo izbliza, recimo u Monte Carlu. Ja sam ih gledao tamo puno puta. Ova dvojica su nešto posve drugo. I naravno, M. Schumacher, koji je, po meni, čak bio i za nijansu bolji od obojice. Morate, recimo, stati tik uz stazu na ulazu u kompleks oko plivačkog bazena, i gledati, gledati. I sad mi se ježi koža kad se sjetim."
O SENNI: "Sa Sennom sam osobno, na samo, razgovarao samo jednom. U subotu, 30. travnja 1994. u Imoli. Prije toga me nije često pozdravljao. Taj dan je odlazio navečer sa staze, u pratnji brata, nakon pogibije Ratzenbergera. I onda je samo tako stao i počeo pričati sa mnom. Brat je otišao do rentiranog auta i tamo čekao. Pričali smo o televiziji, o stazi u Imoli, o autima, utrkama 1993. (kad je bio tako veličanstven). Nevjerojatan čovjek. Sutradan je, naravno, bio 1. svibnja, i sve je nestalo, ali ja se i danas sjećam svake pojedine rečenice. Treba li reći još nešto?"
O SENNI I SCHUMACHERU: "Njih su dvojica, u svemu osim karakteru prema van i različitoj vrsti karizme, zapravo bili vrlo slični. Zvuči kao blasfemija, ali, vjerujte, i nije baš." (evo konačno nekog tko se slaže samnom) "Već sam više puta odgovarao na ovo pitanje, i uvijek mi je teško. Prije svega, mislim da su njih dvojica bili vrlo, vrlo slični. Jednako brzi, jednako obožavani od svojih ekipa (osobito mehaničara), jednako nemilosrdni prema svim rivalima na stazi, jednako posvećeni samo jednom cilju - pobjedi, jednako samouvjereni, jednako rezervirani prema onima koje nisu dobro poznavali, jednako darežljivi (bez samoreklame) prema onima koji su rođeni siromašni ili hendikepirani. Ali, Senna je imao veću osobnu karizmu, bio je elokventniji (na engleskom) i nosio je uz sebe tu specifičnu auru misticizma/religioznosti koja je bila toliko privlačna milijunima. To, i činjenica da više nije živ, stvorili su od njega možda nešto veću legendu." "Obojica su (bili) posve izuzetni ljudi i vozači."
NIJE U STATISTICI SVE: "Gilles Villeneuve je bio jedan od najtalentiranijih i najbržih vozača ikada u Formuli 1. Bio je kao Ronnie Peterson. Dakle, strašno brz i neproračunat. Niti jedan nije osvojio naslov prvaka, i niti jedan više nije živ."
O BRIATOREU: "Flavio želi nešto za ljude s malim rasponom pamćenja, kao što je njegovo." :-)
O BERNIEJU: "S Berniejem sam nekoliko puta puno pričao o ˝pravoj˝ Formuli 1. On je u redu. On jest biznismen prije svega, ali u srcu je isti kao vi ili ja, kad je u pitanju prava ljubav prema Formuli 1."
I još za štrebere: stranica 12 - transkript 'rasprave' Senne i Irvinea na VN Japana 1993. godine, o Eddieju Irvineu na str. 21, o stilovima vožnje mnogih vozača - str. 27, o 'sudaru' Schumachera i Coultharda u Spa 1998. - str. 29, o Mladenovoj biografiji - str. 39 i na istoj stranici savjeti kako preko TV-a prepoznati vanserijske vozače, i za kraj nekoliko bisera Murraya Walkera - str. 46!
I da štreberi ne bi mislili da nisam primijetila, a naravno da jesam - Jergović se u nekoliko postova vraća na temu Imole 1994. i kaže kako za nesreću nije kriv ni Ayrton ni momčad Williamsa, ali da postoje neki podaci koji još nisu dostupni javnosti i o kojima ne smije pričati. "O onom što se u Imoli dogodilo 1. svibnja 1994. mogao bih pričati tri dana non-stop, i još ne bi bilo dosta. O samoj Senninoj nesreći imam vrlo određeno mišljenje, kao i o njezinim uzrocima, ali, na žalost, još o tome ne mogu pisati. Razlozi su vrlo ozbiljni i konkretni. Jednostavno, morate mi vjerovati na riječ kad velim da još nije vrijeme."
Ja mu vjerujem, ali...

- 22:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...