ponedjeljak, 03.03.2008.

Žele.

Svi volimo žele. Neki više neki manje. Žele može biti: crven,žut,zelen,grimizan,crn,ljubičast,od meda,bez meda, sa medom i bez meda. Može biti rozi i ako je od naranče narančasti. Žele je ljigav i po njemu je želatina dobila ime. Na engleskom se izgovara sa DŽELOU. Kao Džele. Ja bih volio žele kad bi bio od želea.
Free Image Hosting

DŽELOOOU! cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Free Image Hosting

Volio bih da se ponekad nalazim..u ovome svijetu. Da sam ponekad i ja u metastabilnom sustavu. Ne volim politiku i političare i političarke.
Give a bit of mm to me. And I give a bit of mm to you.
Jea.
Fak jea.
Prc.
I onda opet. Ali sada pjeva žena:
Give a bit of mm to me. And I give a bit of mm to you.
Gastronomija. Kuhari.
Volio bih.
Volio bih volio bih :)
Osobno i ne bih.
Novac kvari ljude.







partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
















Skinuo sam gips. Bole me sada. Karijera je pred mojim putem.
Ahmed! smokin


by: Sunčica

| 23:36 | Komentiraj (29) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Design touch by: speedwalker





Komentari On/Off

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^Evo i moje slike^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Kontakt:
e-mail:
speedwalker@net.hr

msn:
speedwalker@net.hr