nedjelja, 06.01.2008.

It's alive!!"

Krenuli smo dalje. Sigurno i polako po ovom *ebenom ledu vani. "Mama, mama! Ja bi bijeli Božić!!", zbog takvih uzvika mene strah sad izaći na ulicu da nebi opet nešto slomio. Žao mi je sad nemoćnih starica koje se lome k'o 'čokolada u Kanditu kada naiđe et1', ali neka, imali smo bijeli Božić ako ništa drugo. A bila je i Nova bijela, dobro, valjda?! Još si iz glave nemogu izbiti prizor 2 pijana i 1 jednog ne-pijanog čovjeka, kako u 00:08 trče po klizalištu prekrivenom snijegom... To je jedna pozitivna strana ovog bjelila! Barem bi trebala biti. Danas, 6 dana poslije nove (12 od Božića), vani je leeeed. I to ne led led, nego led LED! Pitam se koliko je ljudi danas tresnulo i zadobilo ozbiljnije ozlijede, prijelome kostiju?! Koliko je navikularki puklo?!

Neznam jel se meni to čini, ili opet pišem gluposti tipa "aj sam da neš bude gore". Neka, treba jedan novogodišnji post, bio bi red :)


Poklon za Kordu :D
http://speedwalker.deviantart.com/art/vedranCorluka-7389708

| 11:48 | Komentiraj (9) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Design touch by: speedwalker





Komentari On/Off

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^Evo i moje slike^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Kontakt:
e-mail:
speedwalker@net.hr

msn:
speedwalker@net.hr