TKO SMO MI?

17 studeni 2017

Jeste li se ikada zapitali tko smo mi? Tko je taj čovjek?

Jesmo li mi zapravo životinje sa dušom i razvijenim neurosustavom?

Za mene je čovjek samo kostur duša koje su nekada živjele,dok je bilo kulture,poštovanja i romantike.
Nije čudno da se ljudi poput mene gube na ovom Svijetu,kada ni sam Svijet ne zna kamo ide.

Danas smo osuđeni vjerovati jedni drugima,a ne vjerujemo ni rođenoj majci.
Osuđeni smo zagrliti nekoga,a ne bismo zagrlili prvi....

Kakav zaključak izvlačite iz svega?

Želite li znati kakav?

Pa nikakav! Jer mi koji se gubimo i dalje ćemo se gubiti,a oni "koji znaju" lutaju i čekaju da odu sa Planete koju i onako nisu razumjeli.

Nemojte biti osuđeni vjerovati nekomu,budite privilegirani pa se izgubite. Izgubite pojam o prostoru i vremenu. Gledajte drukčije.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.