...mare & ljubav...

06.12.2008., subota

(ovo je moj prvi post koji želim posvetiti nekome stvarno posebnome, nekome tko je do nedavno imao poseban značaj u mome životu. Vi koji to nemate živaca čitati ili vas jednostavno ne zanima nemate što ovdje tražiti)

Chiao! wave

Volim li te kao nekada davno prije, ili sam te već počela zaboravljati, stvarno ti ne mogu reći.
Ni ja to još ne shvaćam.
Puno će mi značiti ako uopće ikada i dođeš na ovaj blog, a još više ako ga uopće i pročitaš do kraja.
Znam da te sve ovo možda i ne zanima, ali ja želim da znaš kakvo si mjesto zauzimao u mome životu.
Voljela sam tvoj osmijeh, tvoje oči i tvoju tvrdoglavost, ma voljela sam sve na tebi.
Koliko je prošlo od našeg zadnjeg razgovora samo Bog zna, ali prije se nisam zbog toga mučila a sada mi samo suze na oči dolaze kada se sjetim naše nepovratne svađe.
Često razmišljam o tome i to si nikako ne mogu oprostiti. To što sam bila tako gruba i bezosjećajna gadura prema tebi...oprosti mi....oprosti...kriva sam za sve....
A sada ako možemo biti bar prijatelji, to bi bilo predivno.
Znam da sam ja za tebe obična glupača, ali ja ti želim dokazaty da nisam takva, da sam puno bolja osoba.
Isto tako znam da mi zamjeraš još mnoge stvari, ali ja bih ti sve objsnila samo kad bi mi pružio priliku.
Nikada nisam voljela ni jednog dečka kao tebe, moram priznati da su mi se samo dvojica osim tebe sviđala.
Ali to su bili samo hirovi.
A sada na kraju shvati što osjećam i probaj preći preko svega.
Ovo nam je uistinu zadnja šansa, jer uskoro se možda više nikada nećemo vidjeti. tuzan

Za kraj pozdrav svima! mah
- 10:52 - Komentari (49) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi