...5.dio...


Našli su se sutra nakon što ga je ona poljubila. Oboje su bili pomalo zbunjeni, nisu znali kako se ponašati. Njoj je bilo pomalo neugodno. Krenuli su prema jednom kafiću. U jednom trenutku Kiki je uhvatio Aminu za ruku...Tada je nelagoda nestala. Toliko su si toga htjeli reči, a kao da je sve bilo rečeno njihovim držanjem za ruke. Ušli su u kafić gdje je bila Kikijeva bivša cura. Amina je otišla do wc-a. Dok se gledala na ogledalo ušla je Kikijeva bivša. Odmjerila ju je i počela s vrijeđanjem. Rekla joj je da je najobičnija droljica te da će je Kiki uskoro ostavit i vratiti se njoj. Rekla joj je da su neki dan vidjeli i da nisu samo razgovarali. Amina je izjurila iz kafića, a Kiki je ostao sjediti zbunjen. Odmah nakon što je Amina izašla došla mu je bivša do njega te mu rekla da zna da mu ova neka droljica ništa ne znači i da treba biti s njom, a ne s tom malom droljicom. On se okrenuo i rekao da ta cura koju ona naziva droljom ima nešto što ona nikad neće imat, ona ima njega. Platio je i izašao iz kafića. Nije znao gdje da ju traži. Nakon sat vremena traženja otišao je do mosta. Tamo je ona bila. Otišao je do nje. Ona se ustala i krenula. Govorio joj je da stane, ali se ona nije obazirala na njegove riječi. Uhvatio ju je za ruku i zamolio da stane. Ona ga je pitala što želi od nje. Vidjelo joj se po očima da je plakala.
KIKI:Zašto si plakala?
AMINA:Nisam plakala! Zar imam zbog čega plakat?!
KIKI:Samo mi reci što ti je rekla...
AMINA: Misliš tvoja bivša?! Samo mi je otvorila oči... A ja sam ti budala vjerovala... Samo idi i ne vračaj se više... Ne želim te više nikada vidjeti! Zbogom!!!
KIKI:Ali nisam ništa napravio! Ne znam što ti je rekla, ali lagala je... Zakunio sam se da te neću povrijediti... Zar misliš da bih to učinio?!
AMINA: Ne znam šta da mislim?!! Reci mi iskreno otkako si me upoznao da li si se viđao s njom? Nema veze i ako jesi... Ipak tko sam ti ja... Nemam pravo da ti išta kažem...
KIKI:Otkako sam tebe upoznao ti si jedina cura koja me zanima. Ove ostale sve su mi iste...plitke i dosadne... S tobom želim provoditi vrijeme. Pitaš me tko si mi ti?! Pokušavam ti dokazati da mi je jako stalo do tebe. Ti mi možeš reči sve što želiš. Kako ne shvaćaš...
AMINA:Ali ona je rekla...(Kiki je prekine prije nego što je završila rečenicu)
KIKI:Ona je ljubomorna na tebe i to je jedini razlog zašto ti je prišla. Ljubomoran je jer nikad neće biti poput tebe. Ostat će onako plitka. Ti si posebna osoba i zračiš dobrotom. U zadnje vrijeme jedino me ti uspiješ nasmijati. Kada te vidim u meni se probudi neki osjećaj koji do sada još nisam doživio.
Nakon toga ju je zagrlio. Dugo, dugo su tako stajali zagrljeni. Nisu htjeli pustiti jedno drugo. Kiki joj je šapnuo:Mislim da ću se zaljubiti u tebe... Ako već nisam, te se nasmijo. Ona ga je pogledala u oči te su se nakon toga poljubili. Tu večer su proveli sami na mostu. On je u autu imao neki pokrivač. Ležali su tako zagrljeni ispod zvijezda. Ništa im više nije bilo potrebno...imali su jedno drugo...Samo im je to bilo bitno...

...btw. ova priča je samo plod moje bujne rolleyes mašte...


15.02.2007. u 20:31 | K | 8 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






MySpace Layouts



MySpace



MySpace images






Images for your blog



image hosting for myspace

Image Hosted by ImageShack.us