...4. dio...


Prepričao mi je svaku sitnicu koja se dogodila tijekom njihove šetnje. Dok je pričao o njoj vidjela sam mu nešto u očima, neki sjaj. Govorio je o njoj s toliko nježnosti. Dogovorili su se da će se naći sutra navečer. Rekao joj je da joj želi pokazati jedno mjesto. Odvezli su se izvan grada do jednog malog mosta. Amina i nije baš bila uvjerena da se trebala upustiti u ovo. Nije ga nešto posebno poznavala, a bili su dosta udaljeni od grada. No nakon nekoliko trenutaka s njim strah je nestao. Sjeli su na most i počeli razgovarati.
KIKI:Ovo mjesto mi je jako posebno...Ovdje dolazim kad želim biti sam i kad imam neki problem.
AMINA:Hvala ti što si ga podijelio sa mnom. Ali zašto?
KIKI:Želim ti dokazati da mislim za tebe da si nešto posebno. Nikom dosad nisam pokazao ovo mjesto, ali od sada želim da to bude naše mjesto.
AMINA: Znaš me 2-3 dana. Mislim da malo brzaš.
KIKI: Kada sam blizu tebe osjećam se bolje. Možda te ne znam dugo, ali mijenjao bi cijeli svoj život za ove trenutke koje sada provodim s tobom. Oni ne vrijede ništa.
AMINA: Bit ću iskrena. Pomalo se bojim. Nisam sigurna da govoriš istinu. Kako znam da to ne govoriš svakoj curi? Ne želim biti povrijeđena... Previše sam puta bila...
Kiki ju snažno zagrli i kaže: Kunem se da te ja nikada neću povrijediti niti ću dopustiti nekomu da te povrijedi. Mislim da se u tom trenutku Amina napokon prepustila. Izgradila je oko sebe neki zid i nije dopuštala nikome da znaju kako se ona osjeća. Nije pokazivala da je slaba. Kiki je polako počeo uništavati taj zid oko nje. Bilo je već kasno i Kiki ju je odvezao kući. Rekla mu je da joj je bilo jako ljepo s njim, a zatim je napravila nešto što nije bilo u njenom stilu. Kiki to nije očekivao. Poljubila ga je i samo izašla iz auta. Kiki je cijelu večer proveo razmišljajući o njoj, a vjerujem da je i ona mislila samo na njega.

---------kiß--------


13.02.2007. u 19:43 | K | 13 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






MySpace Layouts



MySpace



MySpace images






Images for your blog



image hosting for myspace

Image Hosted by ImageShack.us