...3. dio...


I tako je on pričao i pričao o toj curi. Upitala sam ga kako se zove. Tada je shvatio da ju uopće nije pitao kako se zove. Nije znao ništa o njoj. Ni ime, ni adresu, ni broj telefona, ali znao je da ju mora vidjeti ponovno. Uzaludno mi ju je opisivao. Nakon nekog vremena se sjetio da joj je na torbi pisalo Amina. Odmah mi je pala jedna cura na pamet. Nisam vjerovala da bi to mogla biti ona. Pitala sam ga da li je siguran da je pisalo Amina. Ona nije bila poput cura s kojim je inače izlazio. Bila je slatka, ali nikad ne bih pomislila da bi mu se ona mogla svidjeti. Podsjetila sam ga da ima curu. No ubrzo sam shvatila da mu mogu pričat još pet dana o tome da ima curu, ali on će misliti samo na tu curu, Aminu. Trebalo mu je punih 5 minuta da prekine s curom s kojom je bio. Činilo mi se da bi se čak mogao zaljubiti u tu curu s kojom je bio u vezi jer su dugo bili zajedno. Nisam ga shvaćala, sve je ostavio zbog neke cure za koju ne zna ni kako se zove. Sutra u školi sam otišla do Amine. Upitala sam ju pomalo u šali da li je imala jučer "bliski susret" s autom. Ona se samo potvrdo nasmijala. Rekla sam joj da sam Kikijeva frendica i da bi ju on htio ponovno vidjeti. Inače bi gotovo svaka cura odmah pristala, ali ona je rekla da nema vremena. Uzalud sam je nagovarala, ali ona se nije dala nagovorit. Poslje škole sam išla s Kikijem na kavu i sve mu ispričala. Bila sam uvjerena da će odustati od nje, ali začudo nije. Rekla sam mu da me sutra čeka ispred škole pa da se on i Amina "slučajno sretnu". Sve sam detaljno isplanirala. Sutra je sve išlo po planu. Kiki je bio ispred škole, a Amina je imala sati kao i ja. Namjerno sam ostala još malo u školi. Kada sam izašla van nije bilo ni Kikija ni Amine. Otišla sam kući. Kasno navečer Kiki mi je došao ispričati što se dogodilo. On je primjetio Aminu kad je izlazila iz škole i pozvao ju da pričaju. Ponudio se da ju otprati kući. To je pračenje kući potrajalo. Šetali su i razgovarali o svemu i svačemu. Nikad nije ni sa jednom curom toliko razgovarao. Samo su razgovarali. To me jako čudilo. On joj se potpuno otvorio. Rekao joj je neke stvari koje sam samo ja znala o njemu. Ona mu je rekla da zna tko je on i da je neka njezina prijateljica bila s njim. Rekla mu je da je gad i ženskaroš. On je znao da to mnoge cure misle o njemu, ali ni jedna mu se to nije usudila reči. Priznao joj je da je to djelomično istina. Ni sam nije mogao vjerovati da je to priznao. Ali rekao je i da bi se htio promjeniti. Ona se njemu isto otvorila. Ispričala mu je kako joj je mama umrla kad je bila jako mala, a da tata često pijan. Nije imala ni brata ni sestru. Toliko toga je prošla u životu, ali opet je nekako zračila srećom. Najviše je voljeo to što ga je nasmijavala. Ona je bila snažna usprkos svemu. Kada su došli ispred njene kuće pokušao ju je poljubiti, ali ona se izmakla, nasmješila se i rekla vidimo se.

-----to bi bilo sve za ovaj post-----


12.02.2007. u 21:10 | K | 7 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






MySpace Layouts



MySpace



MySpace images






Images for your blog



image hosting for myspace

Image Hosted by ImageShack.us