my-way

27.09.2006., srijeda

Sanjala sam te, i bilo je lijepo.
Na javi-oluja.

Počinjem primjećivati da mi je svaki slijedeći dečko suprotnost onog prethodnog, a ja se pretvaram u bivše.
Pa se tako uhvatim da prigovaram sadašnjem nešto što je meni prigovarao bivši.
I pitam se gdje je tome kraj.


- 15:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.09.2006., utorak

Ne vjerujem više nikome.
Ni sebi. Ni tebi.
Ni svojim instinktima.
Šta napravit kad mi se čini da više ništa nema smisla...
- 10:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

07.09.2006., četvrtak

Kad nešto ne ide-ne ide.
I mo'š se jebat.


Kad sve ode u ku* zbrajam minuse i pluseve.
Nalazim mu tisuću mana pa ipak iz nekog smo razloga vjerovali da imamo nešto zajedničko.
Ako pokušam pamtiti samo dobre stvari, poželjet ću ga ponovo.
I što onda? A nema natrag.

- 10:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.09.2006., utorak

Možda po prvi put nemam iluziju da će ovo trajati vječno.
Pa ipak je na neki način kvalitetnije nego sve ono prije.
Bez velikih riječi, bez "volim te", a da to ne mislimo, i za svaku dosad donesenu odluku mogu reći sama sam si kriva.
Male stvari pokazuju da mu je stalo.


- 10:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

01.09.2006., petak

Kompromisi

Iz meni nepoznatih razloga, ili zbog svega što se događalo u proteklih godinu dana, imam potrebu valjda sebi dokazati da se i ja mogu truditi/žrtvovati ili kaj već zbog nekog i za nekog.
Samo, to znači da se zbog tog nekog trebam i mijenjati.
A to znači da me taj netko ne može prihvatiti takvom kakva jesam.
Inače ne radim ustupke, ili ih radim rijetko.
Sinoć sam pristala na dva.
Jedan nebitan, bez toga mogu, i jedan "ako će to nešto pomoći, učinit ću to".
I sinoć sam to i mislila.
Jutros imam osjećaj da sam pogriješila, ne zato što to ne mogu održati, nego zato što mislim da to neće spriječiti neizbježno.
Možda samo odgoditi.

- 10:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi