my-way

18.07.2006., utorak

Jedan ne baš raspoložen post, možda posljedica fizičke iscrpljenosti

Zašto su muški takve papčine?
Ili samo oni na koje ja nailazim...
Kao, nije te briga, ali ipak pitaš-viđaš se s još nekim?
Pa stojiš na parkingu 5 minuta i gledaš kako frend prebacuje ruku preko mog ramena.
Što te briga, ako se ionako ponašaš kao kreten?
Pa onda onaj iz prošlih postova..."Dobro jutro, D.!", sa smješkom od uha do uha, pa prije toga doslovce dotrči do mene ne bi li sa iskaznice pročitao ime (kao da nije mogao pitat?!) koje sad ne zaboravi izgovoriti svaki put kad se sretnemo. Pa hrpa pitanja, beznačajnih, ali daju do znanja da pamti nebitne sitnice. Pa ipak, nema muda/volje/ko zna čega za nešto više.
Ne mrdam malim prstom kad su tipovi u pitanju.
Nigdje me nije dovelo kad sam ja inicirala, koliko god tvrde da bi bili sretni da im žena uleti, mislim da ih takve odbijaju.
Sad sam odlučila čekat da mene netko osvaja.
Pa makar i ne dočekala.
- 10:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi