markiranje, pomirenje, ljutnja, i za*ebancija

hy........ evo opet mene......... malo je dugačak naslov, ali govori sve što treba..... prvi sat smo imali matematiku............. headbang ......... koma............ još me je pitao pred pločom, jer nisam pisala ispit......... dobila sam 3,4............. i nekaj mi je srao da kaj je reko mojoj staroj na informacijama......... i da se primim učenja, jer imam loše ocjene........... mislim halo, nek se pogleda je imam sasvim ok ocjene, a on je napušen itd... a moje ocjene su većinom 2,3,4, malo rijeđe 5.......... drugi sat smo imali hrvatski cijeli sat smo provjeravali rednu.......... i za*ebavali smo se s profom............ e sad ide onaj najslađi dio......... treći sat samo imali vjerić............ markirali su: tony, sule, robi, cek, štubi, ne znam možda i još netko, nemam blage............ cijeli sat je pitala i mene nije prozvala imam sreće jer bi znala za dva, čak je paulić znao više od mene............... onda smo četvrti sat imali biologiju........ tony i marcelo su opet markirali.............. cijeli sat smo ponavljali........... i mene i robija je prozvala on je dobio 1, a ja dva.......... profa ne zna ni ocjenjivat............. ok.... martina se naljutila na mene, no neću o tome........... pod prvim slobodnim išle smo do kolodvora ja, indi, vera i niksa jer sam si išla kupit ok...... ja i indi smo otišle u njezinu pizzeriju, a ove dvije u kineski dućan............. pa smo se našle u megiću i tam su bili klinci iz naše škole pa smo se s njima za*ebavali......... navečer sam išla na folklor........... LUKA nije došao....... no nema bada.......... hrco hvala na savjetu, ali i svima koji misle da su mi pomogli HVALA........... e da....... na folklor je došla neka nova cura matea, navodno da živi kod viktorije i anamarije............ no nema veze........... čut ćemo se hy

25.03.2006. u 09:10 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

bilo bi poželjno znatiMyspace layouts

Myspace layouts


Free Web Site Counters
Free Web Site Countersv-hm...... odakle da počnem....
IME: Barbara
PREZIME: Markulin (još uvijek)
INAČE: živim u Lukavcu
ŠKOLA: idem u OŠ E. Kvaternika u Velikoj Gorici
RAZRED: 7.d "baš smo složni"
INTERNET: nema života bez inetrneta
TELKA: izgleda da i bez nje
STARCI: dosadni, stalno me za*ebavaju, a inače imam još buraza i sisterku- oboje su mlađi
BAKA: drži prodike
KAUČ, KREVET: omiljeno mjesto
OK: naj časopis
NAJ GRUPA: US5, Tokio Hotel, Black Eyed Peas,...
SLUŠAM: najviše narodnjake, ali ovak slušam sve
NAJ FRENDICE: Emi, Niksa, Mare, Mateja, Tina, Buckica,...
NAJ FRENDOVI: Hrco, Karnas, Cek, Robi,...
HRANA/PIĆE: hm... čevapi, palačinke, cocta, sprite
HOBI: folklor (plešem već 6 godina)
SLOBODNO VRIJEME: rolanje, šetnja, glupiranje
ŽIVOTNI MOTO: Živi svaki dan kao da je poslijednji i uživaj dok možeš

BBouncy
AAmbivalent
RRounded
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mario valentic
google
rtl
nova tv
ivano balic
davor dominikovic
goran sprem
petar metlicic
bigoo
narodna glazba
bill
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

suuuuuuuuper and cooooooool blogovi

Leana
Ella Dvornik
Marriete
rukometasica
Pepić
Dajana
Ceki
niksa
IvAnA
eurovision
nataly
mesarić
punk
dora
ivano balić
buntić fan
romana
blog27
ashley girl
Tokio Hotel girl
Tom- njen život
tokiohotelundich
nessaundzeta
my bill and tom
TH-ovka

MySpace Layouts

MySpace Layouts

10 ZAGORSKIH ZAPOVIJEDI
1. Tuži bližnjega suseda, da on nebi tebe.
2. Ak susedu crkne krava, ti moraš ubiti dve da bi bil bolši od njega.
3. Što češće podvaljuj pajdašu svom, nek mu se smeje cela bertija.
4. Klet je je jedina crkva gde spominješ imena Boga svoga uzalud.
5. Treniraj saki dan što više da bi se uspel više put na dao napit i otreznit.
6. Tvoje je vino najbole u celom Zagorju.
7. Ljubi trseka svoju kumu Baru ispod njega više neg samog sebe
8. Saki Zagorec mora biti dobar pajdaš, mužikaš i trinkaš.
9. Set se čovek da je Zagorec najpamejtneši na svetu i nema pametnijeg od njega.
10. Nikad nemoj priznat da si zagorec jer buju zali se o tebi.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


9 HERCEGOVAČKIH ZAPOVIJEDI
1. Tko tebe kruhom ti njega kamenom.
2. Ak smo bez obraza nismo bez protekcija.
3. Il ja tebe il niko nikoga
4. Zajebi bližnjaga svoga
5. Budi dobar sa svima dok ih trebaš
6. Ako je sramota biti Hercegovac, nije grijeh
7. Ne gubi nadu dok te ne pročitaju
8. Ako se ne znaš uvući u dube; nisi naš
9. Okreni se kako vjetar puše
MySpace Layouts

MySpace Layouts


10 WINODWS ZAPOVIJEDI
1. Ne pokreni WIN uzalud.
2. Ne koristi dvije aplikacije uzalud.
3. Ne instaliraj dodatnih programa
4. Ne igraj se vuka oko pupka
5. Ne pokreći DOS prompt, ako si pijan
6. Ne osjećaj se neugodno
7. Ne diži svoga nego sustav
8. Ne uživaj
9. Ne osjećaj se sigurnim
10. Ne seri i zbriši WIN

MySpace Layouts

MySpace Layouts