nedjelja, 02.11.2008.

...



Image Hosted by ImageShack.us


Da sam bila sunce
da te jutrom milujem po licu
ili povjeratarac topli
da pomrsi ti kosu
Što nisam bila oblak
da na oči spustim ti rosu
Da sam bila voda
da isperem ti rane...
Da sam mogla maglom
prekriti tvoj pogled,
zaustaviti vrijeme i izbrisati prošlost...
Bila bih što nisam,
što nikad neću biti...
mogla sam ja u snovima se tvojim kriti,
mogla sam najljepše sjećanje za sobom ostaviti...
Sad samo tuga mojim tragom se liježe,
nosim ti kamen spoticanja,
može li biti još teže...?
Gdje vodi taj put što kraja mu nema,
da l' izgubili smo se lutajući danima...?
Da l' sreća se skriva u nama samima?

- 01:48 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Photobucket


MUDROST ZNAČI ZNATI ŠTO TREBA ČINITI.
VRLINA ZNAČI TO I UČINITI.



Image Hosted by ImageShack.us



Kao osuđenik na klupi života
molim za malo ljubavi,
u zatočeništvu svojih osjećaja
žudim za nježnosti,
uhvaćena u zamci vlastitog uma
tražim izlaz do sreće.

Free Site Counter







Online Users


Image Hosted by ImageShack.us