četvrtak, 24.05.2007.

Proljetno-ljetna pauza...

Tko navrati ostavljam mu pozdrave mah i šaljem pusice kiss, a ja se vraćam prvom prilikom, mislit ću na sve vas koji ostajete vrijedni na blogu... , no ne idem spavati, budna sam i u snu....

Image Hosted by ImageShack.us

Ostajem budna u snu

Bijeli oblak ponio me do nebeskog vrta,
ubirem plodove strasti
što gorkim okusom prijete
... u mojom mašti
Ostajem budna u snu

Nebo me zove da se u visine do sunca vinem
al' pola mene na tlu ostaje
.... na putu posipanom nevidljivim kamenjem
Ostajem budna u snu

Na tren se puštam da me vjetar nosi
u carstvo mašte iz najljepšeg sna
... bude me more iz davno odsanjanih sanja
Ostajem budna u snu

- 18:59 -

Komentari (47) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.05.2007.

Cher - It's in his kiss...


Does he love me I want to know
How can I tell if he loves me so
(Is it in his eyes)
Oh no, you'll be deceived
(Is it in his eyes)
Oh no he'll make believe
If you wanna know if he love you so, it's in his kiss
(That's where it is)

Is it in his face
Oh no, that's just his charm
In his warm embrace
Oh no, that's just his arms
If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss

Oh, Oh, Oh, hug him
Squeeze him tight
To find out what you want to know
If it's love, if it really is, it's there in his kiss
oh, oh, it's in his kiss

How 'bout the way acts
Oh no, that's not the way
You're not listening to all I say
If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss
(That's where it is)
Oh , oh, it's in his kiss
(That's where it is)

Oh, Oh, Oh, hug him
Squeeze him tight
To find out what you want to know
If it's love, if it really is, it's there in his kiss

(How 'bout the way he acts)
Oh no, that's not the way
You're not listenin' to all I say
If you wanna know if he loves you so it's in his kiss
(That's where it is)
Oh, Oh, it's in his kiss
(That's where it is)
Oh yeah, it's in his kiss
(That's where it is)
Ooh, it's in his kiss
That's where it is
It's in his kiss
That's where it is
Ooh, it's in his kiss
Ooh, it's in his kiss
Oh, it's in the
kiss

- 21:02 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.05.2007.

Štafeeeeetaaaaa......

SEBIČNOST, SREĆA, SEX, LJUBOMORA...

Iako ovih dana jedva stižem do moje «čarobne kutije», kako sam i obećala, izvršit ću svoj štafetni zadatak što mi ga je proslijedila Livijana. Svojim prethodnim postovima dotakla sam već zadane teme, tako da ću samo ukratko ovaj put iznijeti svoje mišljenje. Mogla bih ja o tome filozofirati do jutra, poznata sam po tome naširoko nut, ali u nedostatku vremena pošteđeni ste mog beskrajnog «drobljenja», hehehe..... smijeh

SEBIČNOST
- jedna od meni najmržih ljudskih karakteristika jer mislim da je ljepota pružanja jednako lijepa kao i davanje....

SREĆA
- vrlo relativan pojam - sreća se može nalaziti i u malim, naoko beznačajnim stvarima, koje svatko od nas nalazi u nečemu drugom... Ali jedno je istina: «Kada si sretan i sunce za tobom žuri....»

SEX
- najljepši je kada se u samom činu uzajamno predajemo cijelim svojim bićem i upijamo svaki dodir koji se razlijeva po tijelima u trenucima strasti... u suprotnom nema uživanja, barem za mene...

LJUBOMORA
- obično smo ljubomorni na sve ono što sami nemamo... a u ljubavi nam godi mala doza ljubomore, ponekad je to znak da smo drugome važni, no kada to prelazi sve granice nikako nije dobro... Sve dok dobivamo svu potrebnu pažnju, ljubav i prepoznajemo iskrene osjećaje voljene osobe, nemamo razloga za ljubomoru....

Štafetu ovaj put predajem našoj dragoj Anessathiel (pamti pa vrati, hehehe (šalim se)), Milici Šamšalović i Obično-neobičnoj klinki mah


- 16:31 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Photobucket


MUDROST ZNAČI ZNATI ŠTO TREBA ČINITI.
VRLINA ZNAČI TO I UČINITI.



Image Hosted by ImageShack.us



Kao osuđenik na klupi života
molim za malo ljubavi,
u zatočeništvu svojih osjećaja
žudim za nježnosti,
uhvaćena u zamci vlastitog uma
tražim izlaz do sreće.

Free Site Counter







Online Users


Image Hosted by ImageShack.us