subota, 24.02.2007.

Brodolomi života


Image Hosted by ImageShack.us

Poslije svih brodoloma, nakon dužih i nekih kraćih putovanja, pitam se vrijedi li se ponovo otisnuti od obale...
Jesam li uistinu loš «kapetan slabog vida», sanjarskog pogleda, koji ne gleda dovoljno daleko u more ispred sebe i u zanosu se u potpunosti prepušta valovima. Kapetan koji kreće na plovidbu svjestan ishoda i rizika...
... ili su samo krivi vjetrovi koji su puhali u krivom smjeru?
Sada, slomljenih jedara, ostavljena i zaboravljena, odumirem u društvu gospođe Samoće i strahujem od novih oluja, jer svaka se sve teže podnosi, sanjam daleke i skrivene otoke bez snage da ih potražim.


Želim svima laku noć i miran san!


Noćas vam šaljem anđela jednog
da vas čuva i na rame vam sleti,
a znat će tko treba u svojoj molitvi Bogu
da se i mene na trenutak sjeti...

Image Hosted by ImageShack.us


- 21:52 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.02.2007.

....

Dragi moji, ostavljam vam nekoliko Jesenjinovih stihova kao ogledalo moje duše....

Mislim na sve vas, ali oprostite što vas danas ne mogu čitati i komentirati
.... danas ne mogu...

Puno vas voli Clarisss!




Budućnost

Budućnost je kao magla daleka,
K njoj vodi put mi nepoznat,
Da li sreća ili tuga me čeka,
Ili utjeha za moj teški jad.

Ili će mi opet magle sive,
U grudima da probude žal,
Nanositi srcu rane žive
I bez vatre peći kao žar.

Iz daleke i maglene tame
Zasvjetlio rumen sunčev zrak.
Tužnoj zemlji to je smrtni znamen:
Njoj je smrt, ali meni mira znak.




Moj život

Kao da je moj život osuđen na stradanja
zlo zajedno s tugom mene vječno kuša
kao da mi je život lišen svih nadanja
od tuge i rana skapava mi duša.

Ja uvijek dajem patnjama svoj udio
mene je dopao udes nezavidan
oduvijek sam puno trpio, žudio
od tuge mi katkad duša zaplače.

Tmurna daljina, radost, sreću obećava,
a priđem li, uzdasi i suze teške,
odjednom se smrkne, počinje mećava
i ruši čudesne, divne slike mašte.

Shvatio sam nužnost životnih obmana,
ne gunđam protiv kobnog svog udesa
ne pati mi duša od tuge , od rana
u stradanju nema pomoći, ni čudesa.

- 22:39 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.02.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Mnogo je prilika tijekom cijele godine da nekome iskažemo malo pažnje, jer zadovoljstvo i sreća satkani su od sitnih i naoko beznačajnih stvari koje mogu uljepšati život.
Tako niti ljubav nije sadržana u jednom danu i velikim poklonima, već i najobičniji kamen ili cvijetak ubran pored puta, darovan bez prigode i od srca, može puno reći. Ponekad je dovoljan samo jedan pogled, lijepa riječ i topli zagrljaj.
Ne zaboravite ostalih 364 dana i neka Valentinovo bude samo još jedan dan u godini u kojem ćete darovati LJUBAV!

Ako ste još uvijek usamljeni, želim da vas što prije pogodi Amorova strelica!

Image Hosted by ImageShack.us


- 23:30 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 07.02.2007.

...tišina


Image Hosted by ImageShack.us


sad govorim tišinom
jer riječi moje ne čuju se
prosipane po pučinama
ponešene plimom
naplavljene na obalama
skrivenih otoka

- 17:59 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Photobucket


MUDROST ZNAČI ZNATI ŠTO TREBA ČINITI.
VRLINA ZNAČI TO I UČINITI.



Image Hosted by ImageShack.us



Kao osuđenik na klupi života
molim za malo ljubavi,
u zatočeništvu svojih osjećaja
žudim za nježnosti,
uhvaćena u zamci vlastitog uma
tražim izlaz do sreće.

Free Site Counter







Online Users


Image Hosted by ImageShack.us