nedjelja, 26.11.2006.

Noćas me samo tama grli
hladnim rukama svojim
Do mene samo dopire tišina
u srcu praznina....
Gdje su sada tvoje ruke,
gdje su sada plave oči,
tražim ih međ' zvijezdama sjajnim
i one se od mene kriju ove noći
Da li je to samo privid
ili se to nebo udaljuje od mene
svemir se širi u beskrajnu daljinu
razlijevam se lagano, oči već su mi snene

I sad sama u tmini utonut ću u san
srest ćemo se možda u snovima
negdje, u trenu kad rađa se novi dan

- 01:05 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Photobucket


MUDROST ZNAČI ZNATI ŠTO TREBA ČINITI.
VRLINA ZNAČI TO I UČINITI.



Image Hosted by ImageShack.us



Kao osuđenik na klupi života
molim za malo ljubavi,
u zatočeništvu svojih osjećaja
žudim za nježnosti,
uhvaćena u zamci vlastitog uma
tražim izlaz do sreće.

Free Site Counter







Online Users


Image Hosted by ImageShack.us