...+...Utjeha Kose...+...

Gledo sam te sinoć. U snu. Tužan. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

Image and video hosting by TinyPic



...najvažnija osoba u mom životu...
moj dečko Bruno..najdraži čupo...ili vam moje sve
Image and video hosting by TinyPic





The world doesn`t disappear when you close your eyes, does it?
Image and video hosting by TinyPic




I don't want to think of anything, but there's storm of thoughts in my head!!!
Image and video hosting by TinyPic



Dok se ruše svjetovi, ja ne želim odrasti i biti netko drugi..postat netko tako veliki
Image and video hosting by TinyPic




Sick of crying…
Tired of trying…
Yeah, I'm smiling..
But inside I'm dying...
Image and video hosting by TinyPic



Tell me I'm frozen
But what can I do?
Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

...EMBRIO...
embryo

Nine months I've been trapped inside these walls
Cold walls of lab my so called home
Conceived by holy science I'm pure of sin
Am I just a product or a human being?

I'll be free
I'll run from here

Can you tell me what it's like to be free?
Can you tell me what it's like to run from here?

I'll be sacrified for the future of mankind
In agony I'll absolve the world from pain
I'm a sample with barcode, I'm just a clone
Unloved with no dignity my future is known

I'll be free
Ill run from here

Can you tell me what it's like to be free?
Can you tell me what it's like to run from here




Tražim ritam za disanje, pravi ritam za hodanje i kad ga jednom uhvatim obećajem da odlazim...




Image and video hosting by TinyPic

...ALOGIA...
Lament

Jos uvek ja secam se, tih godina lutasmo bezbrizno mi
Pod zvezdama iz sazvezdja nase mladosti.
I secam se osmeha tvog, ociju tugu sto odase ti,
I tvojih reci pred put bez povratka:

Drugovi odlazim,dobro pamtite ono sto reci cu sad,
Zivot je kao predivan san, brzo se prekine.
Novembar, iznad nas kisni oblaci zvezde prekrili,
Necujno jedna zvezda je tvoj kratak san odsanjala...

Sve bajke sad daleke su,
Svi snovi prazni sad postali su,
Neka tisina se davno uvukla u nas.

I mozda nas gledas sad ti,
Mozda se smejas sa zvezdama svim,
Vidim ti oci - zvezdani sjaj bez granica.

Bili smo drugovi, iste snove smo bezbrizno sanjali,
Leteli na krilima vecnosti do sazvzedja.
Slutili nismo mi da ces u vecno sazvezdju ostati,
Neka te nase zvezde sad cuvaju tu umesto nas.

Vecni sjaj nek dosegne sve delove svemira,
Jedan tren nek zastane sve.
Do sazvezdja tada jedne mladosti nek cuje se glas:
"molimo te sacuvaj mesto za nas!"

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ...Vidish/Nevidish

Opis bloga

...my dark world...
blog san napravila da zapišen neke misli kojih se želin sitit nakon nekog vrimena...
Molila bi one koji sadržaj žele kopirat da prvo mene pitaju mogu li...
sve pisme ja pišen a ako nisu moje potpišem autora naravno...
možda će se sve ovo nekome učinit pomalo depresivno i tako to... al poštujmo razlike, nismo svi isti...

Image and video hosting by TinyPic

.mala ja.

ja san jedna mala gotičarka...17. godina...prilično puknuta..morbidna...čudna...
ćudljiva osoba

-GRUPE KOJE VOLIM I POŠTUJEM:
Disturbed,Apocalyptica, Nightwish, In Flames, Within Temptation,Alogia,Amon Amarth, Metallica,Trivium, Iron Maiden, SOAD, Slipknot,CoB, Stone sour, Him, Azra, BFMV.itd,itd,itd

moj MSN::
sordid.angel@hotmail.com


.+. VOLIM.+.
svog dečka, neke prijatelje, glazbu,marte, sve vezano za crnjak, gothic, gitare,polumrak, noć,vampire,krv,pivo, vino, groblja,kaktuse, broken angels, pisanje,čitanje,poeziju, spavanje, pjevanje,karate, motore, vikend, sve čokoladno,...


.+.NEVOLIM.+.
većinu ljudskog roda, zatvorene prostore, kad se deru na mene, osuđujuće poglede,osobe bez stava,laž,licemjerje, umišljene ljude,predrasude,kad mi za izgled prigovaraju,modu, kupovinu, školu, učenje, ponedjeljak, cajke,rano ustajanje, hladnoću, šminkere...


...ja...burning soul...
Image and video hosting by TinyPic




vrijedno pogledat:

-Najdraži Čupo-
-On & Ja-
-Moj stari blog-
-Toni-
-Marin-
-Metal manijaci-
-Dark angel of death--
-Neverending story-
-Zaboravljena mala-
-Nelly-
-Antichrist forever-
-Betty blue-
-I die inside-
-Demonium-
-Lady Grenouille-
-Moje carstvo mitova-
-Freak-
-Exodus-
-Neke rane krvare vječno-
-Dawn-



deep within me
life's crawling
and wasting my days,
..another night gone...
and I know there will
be another way,
I'm leading myself to be free
in this eternal goodbye
Image and video hosting by TinyPic




Nightwish Lyrics
Angels Fall First Lyrics



Another day, Is years away
I close my eyes, to see your face.
The more I wait, the longer it takes,
it feels like time,is standing still.
Image and video hosting by TinyPic


...Will you remember me when I'm long gone under the ground???...
Image and video hosting by TinyPic


this world is only gonna break your heart
Image and video hosting by TinyPic


roses are red...
violets are blue...
my rose is white...
and it's bleeding for you...
Image and video hosting by TinyPic
inače ovo san ja...



Punk je glazba
izgubljene duše...

Metal je glazba
ranjenih života...

Rock je glazba
usamljnih duša...

Darkeri su ljudi koji shvaćaju život
kakav je i nose crno kao dokaz svoje boli....





Image and video hosting by TinyPic

...IN FLAMES...
Crawl Through Knives

The dark black hole
Forever mine
I need the fear
Push me out
Ohh be brave
Show me signs
Should I feel shame for the questions that I have?
With you

could it be
The things I need
(I'll crawl through knives an inch per tear)
These knees,let it bleed, for you
(Let the colour persuade the hate that you fear)

Feed the lie
Force the reason
Leave me in doubt
Need some motivation

It's in my hands
The sky, so bright
It's burning
It's for me to decide
If flames will reach heaven tonight
It's in my hands

Nailed to the floor
Paralyzed
Emotions drifting
Searching a new one for you

could it be
The things I need
(I'll crawl through knives
An inch per tear)
These knees, let it bleed for you
(Let the colour persuade the hate
That you fear)

It's in my hands
The sky, so bright
It's burning
It's for me to decide
If flames will reach heaven tonight

srijeda, 22.07.2009.

...left all alone...

Nikad nećeš znati,
dragi moj,
koliko te volim.

Nikad nećeš shvatiti
što moje oči
vide u tvom licu.

Nikad nećeš osjetiti
koliko sam spremna
dati za tebe.

Nikad nećeš vidjeti
boju mojih misli
poklonjenih tebi.

Ali ljubavi,
jesi li ikada
zaista želio znati?

Ostavljena, sama,
napuštena u tami
borim se sa košmarom u glavi.
Mogu li opstati bez svog smisla?
Ne jedini...nikad nećeš znati!

Image and video hosting by TinyPic

...nisam više njegova ljubav.Sada mu se gadim,sada žali...Ali ja nisam...volim i volit ću zauvijek..njega...moje sve...



| Leave a Tear (127) | Put a Tear on the Paper | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.