< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nešto o priči

GLAVNI LIKOVI:

Arielle Huster
Image and video hosting by TinyPic

Dijevojka puna raskoši,razmaženo biće kojemu nikada nije ništa falilo.
Ona je jedna od onih koja ne vjeruje u ništa,koja nije okusila tugu
misleći da će se zauvjek svi vrtjeti oko nje,ali nešto će joj sasvim promjeniti
sliku svijeta u njenim očima.Sve će postati bučnije.Hoće li uspjeti čuti zvuk srca?
Boja očiju: Plave
Boja kose: svjetlo smeđa s plavim pramenovima
Visina: 163
Stil: blaga elegancija

Alexis i Morelin Densis
Image and video hosting by TinyPic

Blizanke pune ritma za glazbu,vesele i nezaustavljive.Pustolovnog duha.
Iako su potištene sa strane roditelja,okolo sebe skuljaju prijatelje
poput magneta.Hoće li im Arielle ostati prijateljica?
Boja očiju :Smeđa
Boja kose: Crna
Visina: 161
Stil:Hip Hop

Joe Amber
Image and video hosting by TinyPic

Možda na prvi pogled drsko i bezobrazno djete.Ali ima on jedno veliko i dobro srce.
Njegov nedostatak je u tome što to veliko srce ne otvara baš za sve ljude.
Jedno je pesimističko i oziljno djete u društvu koje nevoli.Hoće li se zbog
toga mimoići s osobom koju voli?
Boja očiju:tamno zelena
Boja kose:svjetlo plava
Visina:170
Stil:Rock

Dean Saterd
Image and video hosting by TinyPic

Prijatelj kakvog čovjek može samo poželjeti,no svaki prijatelj vjerojatno ima neku tajnu.
Ako je zadrži za sebe,baš i nije prijatelj,no ako je kaže doći će do poteškoća.
Hoće li Dean požaliti što je ikad imao tu tajnu ili će mu prijatelj biti važniji od nje?
Boja očiju: smeđa
Boja kose: zelena
Visina: 168
Stil: rock

NEŠTO MALO O AUTORICI (meni)

Image and video hosting by TinyPic
Zovem se Sunčica Dumanovsky.Rodom sam iz Poljske a živim u Hrvatskoj.
Rođena 16.12.1993.
Idem u Privatnu Umjetničku Gimnaziju,volim čitati i pisati knjige.
U slobodno vrijeme sviram klavir i gitaru (električnu i akustičnu).
Crtam i pijevam kad nađem vremena.Težim k tome
da se jednog dana profesionalno bavim glumom.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
crte lica...rockič frizurka...i sta drugo rec...vidite i sami.
Volim mjenjat frizure...tako da nemoj te se čudit kad promjenim slike...
Prirodna sam plavuša s kovrčkama...no ljepo fino se ja ofarbam
malo u ovu boju,pa malo u onu,kosa već tolko oštećena
da se više ni ne želi frčkat...i tako stoji moja pirča...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



ŠTO ZNAČE MOJE PIJESME
1. Concrete Angel
- Ova me pijesma opisuje,moža ne u svim rečenicama,ali u većini njih da.
2. To Love You More
-Za njega
3.Because You Loved me
-Za prijatelje Michaela,Ryana i Bornu
4.Tell Him
-Pijesam koja me podsjeća na pijevanje mojih prijateljica Sare i Yasmeen
5.Against All Odds
-Uz ovu smo pijesmu odrasli moji prijatelji i ja
6.No Way Out
-Pijevam kad sam tužna
7. I surrender
-Kad se odrićem sama sebe,ova pijesma me podsjeti na sve uspomene,koje ne želim zaboraviti.
8.Sorry
-Podsjeća me na jedno razdoblje u mome životu.
9.On The Line
-ova pijesma sadržava neka od pitanja koja mi se stalno vrte po glavi.
10.You Deserve Better
-Za moje najbolje prijateljice Saru i Yasmeen
11.Hurt
-Bude se moja sjećanja
12.Two Worlds
-Njegov i moj.
13.Because Of You
-Postoji razlog zašto se bojim ljudi,života i budućnosti.
14. Don't Forget
-Pijesma za one s kojima sam izgradila sve lijepe uspomene.
15.Still There for Me
-Svim svojim likovima koji su stalno uz mene.Likovima koji su mi postali prijatelji.
16.La La Land
-Svijet u kojem želim živjeti.
17.Hold On
-Ponekad treba stati i razmisliti.
18.Pushing Me Away
-Bilo je i onih ljudi koji su me samo odgurivali,nedajući mi priliku da me zavole.


TKO MI JE POMOGAO OKO INSPIRACIJE???
1. Demi Lavato i njena pijesma La la land
Image and video hosting by TinyPic

2.Sara i Yasmeen Muallem i njihove ideje
Image and video hosting by TinyPic

3. Jonas Brothersi,sami po sebi
Image and video hosting by TinyPic

4. Rainie Yang i Mike He i njihova čudna veza u seriji Devil beside you.
Image and video hosting by TinyPic

5. Corbin Bleu i Vanessa Hudgens i njihova pijesma Still there for me
Image and video hosting by TinyPic

6. Corbin Bleu i njegova pijesma Deal with it
Image and video hosting by TinyPic

7. Keke Palmer i njezina pijesma It's my turn now
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Ovaj je blog malo pun svačega.
Malo priča,malo slika,malo mog osobnog života.
Bar vam neće biti dosadno.

Image and video hosting by TinyPic

Moglo bi se reći da mjesec ima važnu ulogu u mome životu.
Stalno ga promatram iz mnogobrojnih razloga.Nešto tako veliko,
mojim očima tako malo,zaista je nešto što neke ljude,kao
naprimjer mene,fascinira.Uz mjesec je vrlo lako razmišljati.
Čini tvoju dušu mirnom,i osjećaš se ispunjen nečime
nevjerojatnim.Teško opisati što točno želim reći.

Image and video hosting by TinyPic

Kada biste nekoga pitali tko sam ja...vjerojatno bi odgovor glasio:
"Ona je vuk,samotnjak."
Zaista,volim tišinu i mir.Većinu dana provedem sama,ali
kao svatko ljudsko biće volim se i družiti...pa bi se reklo
da se iz vuka pretvaram u dobrog zaigranog husky-a.

Image and video hosting by TinyPic

Ljudi bi rekli da čaroban svijet ne postoji.A to nipošto nije istina.
Čarobni svijet nije na zamolji,niti u svemiru,pa niti iznad njega.
Taj svjet pun događanja,ljepote,ljubavi,mržnje,mira i rata,nalazi se u glavi
svakoga od nas.Neki ga vide,a neki ne.Ali on je tu,prisutan.

Image and video hosting by TinyPic

Svatko od nas,osjetio je barem jednom da mu je srce slomljeno.Ako nije,bude.
Teško se suočiti s činjenicom da zapravo mi nemamo nikakve moći da
zaustavimo srce od razlamanja.No i kad nam je srce puknuto,mi i dalje živimo.
Srce je puknuto u onom drugom svijetu,onome u našoj glavi.Zato se ponekad čini
da nema spasa.

Image and video hosting by TinyPic

Ponekad smo usamljeni.pogledom tražimo nekoga,ni ne sluteći da bi on,baš mogao stajati pored nas.I dok te on tako
potajno gleda,mogao bi pomisliti da ti tražiš nekoga drugoga.I taman kad bi se ti okrenuo u suprotnu stranu,
on bi nestao.Često je to vrlo žalosna priča u našim životima.

Image and video hosting by TinyPic

Sjediti i razmišljati.Stariji bi rekli da je to gubljenje vremena.Naprotiv,razmišljanjem dolazimo
do najdubljeg mjesta u nama.Pronalazimo riješenja,i otkrivamo neke djelove nas.
Dobro je razmišljati,povremeno.Razmišljati!Ne sanjariti!

Malo slikica:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 22.06.2009.

Zajašila sam svoju Crnu Ljepoticu.Vjetar mi je šibao u obraze,dok sam se udaljivala od kuće.Pogledom sam gledala u bijele oblake raznih oblika,usporeći konja,želeći razgledati nebo,proučti granje na drvetu,nebi li propustila neko gnjezdo.Dok sam na svom konju ponosno prolazila uz
rijeku,gledajući svoj odraz u čistoj vodi začula sam smjeh.Smjeh kojeg prije nisam čula.Pogledom sam prešla preko rijeke na drugu stranu velike prostrane livade.Crni konj s onom čudnom sivom trakom trčao je uokolo savršenog smijanja.Skakao je ponosno na svoje dvije stražnje noge a prijednjim kopitima pozdraviljivao je Joevo nasmješeno lice koje je sunce osijavalo.Na sebi je nosio bijelu poderanu majcu na prsima,kratkih a ipak zgužvanih rukava.Crne hlače od čvrstog trapera oblikovale su mu
savršene noge s kojima se sad popeo na svog konja i pretrčo preko rijeke.
Kapljice vode koje su se uzdizale u zrak dok je njegov konj prolazio
propuštale su zrake sunca i načinile dugu.Šarene boje uzdizle su se nad njegovo lice i u sekundi nestale.Čim je prešao preko rijeke povukla sam uzde kako bi moja Ljepotica krenula dalje.Nisam se htijela zadržavati,boljelo me nešto u prsima.Nisam mogla disati,a srce je prejako kucalo.Što li se događa samnom?A k vragu i seronja s 12 galaksije! "Spora si kobilo!"Prejuri sa svojim konjom praveći se važan.Ma
kad mu ja dam sporu kobilu!Povukla sam uzde čvrto ih stegnuvš i natjerala Ljepoticu da ga sustigne.Jurili smo kao vjetarjedan do drugoga,smijući se.Utrka se prelila u uživanciju i igru.Sivi konj nas je zaustavi sa suprotne strane. "Zdravo tata."Pozdravila sam nemogući skinuti smješak s lica. "Zabavljate se vi,vidim ja."Kimne otac prema Joe-u.
"Tvoj otac i ja krećemo danas na upise utrka.Konj ti je u punoj formi.aš me zanima hoće li Arielle tako dobro izdresirati svoju ljepoticu."Nasmješi se moj otac blagim naboranim smješkom. "Ljepotica?"Zapita Joe. "Moj konj se zove Crna Ljepotica."Priopćim mu."Aha.Vjerujem da će uspjeti
postići veliku brzinu.Jaka je ovo kobila.Ali neće biti nikad brža od mojeg Groma."Pretpostavila sam da je njegov konj Grom.Zanimljivo ime. "Hehe,draga djeco.Puno je toga važnije od brzog konja." "To i meni
otac kaže."Nasmješi se Joe. "Pa,ovaj,zamalo sam zaboravio,Arielle,Morelin te zvala da se nađete za sat vremena u knjižari."
Kimnula sam potvrdno glavom. "Idem s mjesta." Povukla sam uzde i zajašila prema kući.Još sam uvijek imala smješak na licu.Znam da nije bila stvar u utrci,niti u tome da sam ga sustigla.Stvar je bila u nečemu drugome.Ali izgleda da si još nemogu priznati neke stvari,neke osjećaje.

"Zdravo curke."Pozdravila sam ih i sjea na drvenu klupicu i naslonila laktove o stol.Gdije god da sam se okrenula ugledala bih samo police sa knjigama.Jedan dio knjižare bio je muzej,a sve ostalo zauzimale su
police,klipice sa stolovima ili samo fotelje u kojima je udobnije čitati.Naravno knjige iz knjižnice se nisu mogle uzimati ni posuđivati.Čitalo
se isključivo ovdije.U ovom dobu,sve za čitanje nalazilo se elektroninim putem kako bi se očuvalo drveće u što većem broju.Drveće,cvijeće uglavnom biljke danas su zaštićena bića.Postji dakako područje na kojemu se uzgajaju drveće za izradu papira.Još se uvijek neke stvari nemogu provesti elektroničkim spravama.
Na stolu oko kojeg smo sjedili nalazile su se knjige,neke posložene na kup,a neke otvorene poput nestašnih leptira. "Jesi našla nešto zanimljivo?"
Zapitala sam Morelin. "Aha."Uvalila mi je knjigu pod nos. "Čitaj."
Pogledala sam debelu koricu na kojoj je bilo velikim masnim slovima napisan naslov "Nastanak sedme galaksije." "Kakva su to sranja Morelin?!Baš će mi to pomoć u otkrivanju razloga rata.Zašto se jednostavno ne okanim tih stvari koje nas se ne tiču?!" Odbila sam knjigu. "Poslušaj."Nagovori me Alexis. "U toj knjizi piše da za sedmu galaksiju nisu znali,već su smatrali da će se ona otkriti tek poslje,zato su galaksiju poslje šeste nazvali osmom.Zar se nikad nisi pitala zašto je tako čudan poredak?Šest,osam pa tek onda sedam."Mudro su zvučale rećenice izgovorene preko Morelininih usna. "Ma to nema smisla."Odbila sam povjerovati.To svi možemo izmisliti.Jednostavno su se brojke tako poslagale zato što je sedma galaksija malo na desno od osme. "Ima."
Privuče mi pozornost Alexis. "Slušaj me dalje" nastavi Morelin "Sjećaš se da je tako bilo i u kemiji s elementima u periodnom sustavu.Neki su se elementi pronašli tek kasnije ali je za njih već bilo pretpostavljeno mjesto u perijodnom sustavu." "Ali,kakve veze imaju elementi sa galaksijama?!"Zapitala sam. "Nikakve,samo ti dajem primjer.Stvar je u tome što" "Morelin"ponovno sam joj upala u sred rećenice "Da nije bilo sedme galaksije nebi pronašli ni osmu galaksiju,nebi ju samo tako preskoćili kad bi ju vidjeli."Poklopila sam knjigu. "Morelin ti to pokušava
objasniti.Sedma galaksija nije postojala.Sjeti se da su galaksije samo u krugu sunčevog sustava."Namrštila sam se. "To znači da je sedma galaksija umjetno stvorena poput dvanaeste?"Zapitam začuđeno.
"Upravo tako."Ustvrdi Morelin. "Terra nam je rekao da su dvanaestu galaksiju napadali zato što je moderna tj.umjetno stvorena."Preokrenula je
stranicu u knjizi. "Ali sedma nije napadnuta već peta."Podsjetila sam je. "O tome se i radi.Umjetno se može raspasti,a prirodno stoji,sve dok je ljudi sami ne unište."Ništa nisam shvaćala.Morelin i Alexis udubile su
se u knjigu kao da se tamo sve nalazi.Imala sam dojam da su one pola
toga već otkrile.Prišao nam je Dean.Kad mu je Morelin objasnila sve jednakim riječima kao meni,on je shvatio.Pa dobro jesm li je jedina tu glupa,koja nemože ništa pokopćati. "Nismo još ništa otkrile"prozbori Morelin "ali mi se čini da peta galaksija ima nešto što sedma pokušava uzeti." Dean je kimnuo. "Pohlepa?" Zapitala sam retoričko pitanje. "Nebih rekao."Suprotstavi se Dean. "Traže nešto što im pripada."Odakle mu sad ta ideja. "Mislim da bi nam Terra mogao nešto otkriti.Pošto je i sam sudjelovao u ratovima galaksija." Pospremili smo knjige na policu i krenuli u grad.Na telefonskoj govornici pronašli smo broj telefona Terre."Halo?"Začuo se dubok glas. "Terra?" Zapitam. "Da,a ti si?" Nasmješim se "Oprosti,Arielle ovdije.Hoćeš li nam se pridružiti u knjižari?"Minutu je tišina zavladala. "Ja?Zašto?" Zapitao je. "Pa,ostatak ekipe smatra da si jako pameta i žele čuti priče o ratu." Šum kroz slušalicu. "Pametan.Haha."Njegov je smjeh radio šum u slušalici. "Vidim da ste svi potreseni ratom...ah u redu.Pozvat ću i ovo dvoje da nam se pridruže.Vidjet ćemo što možemo učiniti za vas." Nasmješi se ponono. "Hvala.Vidimo se." Vratili smo se u knjižaru i na ulau čekali naše pametne strance.
(nastavlja se)
Ps. Oprostite sto je tako kratko i bez slikica...nisam imala vremena...

|Komentiraj 20| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.