U vezi neke mačke

srijeda, 31.10.2007.

Uglavnom.

Hoteli su bili kao prjedsjednicki apartmani, a o provodu cu nekom drugom prilikom.
Dovoljno je sada reci da mi je totalno fora sto sam posjetila Grčku i vidjela sve slikice iz knjige iz povjesti uživo. =)
Image Hosted by ImageShack.us

Eh da, ali to nije sve. Naime pratilo nas je prilično ružno vrijeme, pa smo se svi većinom razbolili prehladili od cupkanja i penjanja na akropolu i stadion po kiši. Nema veze, samo mogu reći da je vrijedilo jer smo na pojedinim mjestima bili samo mi, bez druge skole pa smo imali puni pregled i mirnije razgledavanje i divljenje! =)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I da, naravno da smo mi cure krenule u traženje novih poznanstava.HAHA!
Image Hosted by ImageShack.us

Eto toliko o tome za sad...
Ja se vraćam u krevet, kašljati, kihati i puhati nos. Možda i zaspati i probuditi se dehidrirana.Čaj, med, limun...gerrr

POzdrav !

- 11:14 - Komentari (17) - Isprintaj - #