U vezi neke mačke

nedjelja, 16.09.2007.

Bube su u glavi....

Prije
Image Hosted by ImageShack.us


I just don't know what to do with myself
I don't know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause I'm not with you
I just don't know what to do

like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away

White Stripes



Poslije
Image Hosted by ImageShack.us


L'oreal, jer ja to zaslužujem!
Ah ah!
(facu zanemari, fotiću je crkla baterija,pa nisam drugu mogla snimiti..)


I da, boja nije plava nego "irski" naranđasta.. Onako, bakrena. =)
Inače, od sljedećeg mi tjedna kreću treninzi. Točnije od sutra, pa sam sva zauzeta. Ali bar ću imati neki smisao u životu ponovno.
Pozdrav svima koji spremaju ispite ili su još na moru, ili su krenuli sa školom i tako dalje da ne nabrajam.
16. rujan je danas. Pa brzo je sve to prošlo. Mrzim to glupo vrijeme. Prebrzo se kreće kad ne treba.
U utorak idem ortodontu. Ble, ako mi ortodontica ne ugradi taj šugavi fixni aparatić, ugradit cu ga ja njoj. Od 1996. nosim te aparatiće za zube da se isprave i sad su se sjetili staviti mi fixni, par dana prije punoljetnosti moje... hm..... ljuta sam jer nemam 20 000 kn za male žičice s kojima ću se smješiti na slikama sa maturalnog plesa... geeky.....

Do sljedećeg posta...

End.

- 18:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #