U vezi neke mačke

četvrtak, 23.08.2007.

Vratia se Šime! Di je bia!?


Poštovani čitaocu! evo, vratila sam se sretno sa mora ne baš toliko crna, ali s mnoštvom pjegica po raaaaznim dijelovima tijela.....i tako. Al koda me briga, pa samo jako inteligentni ljudi mogu ovako dobro sačuvati svoju aristokratsku put...kao ja naprimjer. =D

Slika imam i previše, ali staviti ću neke koje su meni drage ili dobro ispale...ili slikane tuđom rukom.Eto. Pa uživaj!

Za početak jedan zalazak iz najdraže mi pješčane uvale Mlaske...(ono tamo je brač)
Image Hosted by ImageShack.us


Dunja baby and my Highness(tu sam tek 2 dan na moru)
Image Hosted by ImageShack.us


Yeah baby! Pozdrav sa sunčanog Hvara! I own this place!
Image Hosted by ImageShack.us


A tree, a sea and me! WoaaaaaHHH!
Image Hosted by ImageShack.us


Yeah, we like to be individual!
Image Hosted by ImageShack.us


Još jedna polusutonska..
Image Hosted by ImageShack.us


Aime meni, a ča mi je liiipo, a baš sam si ooono. A sad samo da i galeb neki dođe da me opitura....šugaman, spiza, kacavida, lancun, teća, lata, kariola, pijat, e,e! =)
Image Hosted by ImageShack.us


Mama i ja na ferryju. HEJ HEJ! GORE su nam oči!
Image Hosted by ImageShack.us


Ponovno se vraćamo na onaj nesretni dan broj 2. Dan aristokratske puti.
Image Hosted by ImageShack.us


Ovo ćete vidjeti samo na razlglednicama. Ili u mojoj galeriji slika. Molim da se slike NE KRADU!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
(svida mi se da sam stavila dvije... prije i poslije)

HAHA! No words...or maby one... BOREEEEEDDDD!
Image Hosted by ImageShack.us


Bla,iz iste serije.=D
Image Hosted by ImageShack.us


Tu su već krenule te pjegice...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Ali dosta o pjegicama! Pričajmo malo o meni! ;)
Image Hosted by ImageShack.us


Baš je turističko središte, jel da? Sve vrvi......
Image Hosted by ImageShack.us


It's all clear. Auto.
Image Hosted by ImageShack.us


Na moru nema Cole. Uglavnom svugdje Pepsi......
Image Hosted by ImageShack.us


Na odlasku s trajekta...
Image Hosted by ImageShack.us


A tu smo svi na okupu...bar oni koji smo bili ove godine na moru.Ili koji nisu otišli raditi nazad u zg... hehehe.
Image Hosted by ImageShack.us


Tata i ja, on our way back.
Image Hosted by ImageShack.us



E da, i da ne zaboravim, ovo vam je moja jahta. Svi ste pozvani sljedeće godine na tulum na njoj!
Image Hosted by ImageShack.us


Eto, to bi bilo to. Nadam se da si uživala/uživao i eto. Haha, previše mene u krupnom planu, ali one "umjetničke" nisu za javnost. Samo za jako dobre prijatelje. Haha!

Do sljedećeg pisanja kad možda i napišem neš, onda OBEĆAJEM neću staviti sliku nijednu.
Pozdrav!
=*

- 11:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #