My real life

03.09.2007., ponedjeljak

Tebi dugujem...

Treba vremena da se jednom nađu dvoje
sad je čitav svijet premalen za srce moje

Ti samo ti, samo ti
što bih vrijedio bez ljubavi
čuvaj me od zla milijun godina

Jer tebi dugujem
ovo sve što se najviše cijeni
tebi dugujem ovu moć
koja raste u meni

Ti samo ti, samo ti
što bih vrijedio bez ljubavi
čuvaj me od zla milijun godina

Nema pravila, daleko se isti rode
al’ u trenu znaš kada oči ljubav vode

Ti samo ti, samo ti
što bih vrijedio bez ljubavi
čuvaj me od zla milijun godina

Jer tebi dugujem
ono sve što se najviše cijeni
tebi dugujem ovu moć
koja raste u meni

Ti samo ti, samo ti
što bih vrijedio bez ljubavi
čuvaj me od zla milijun godina

U srcu čista dođeš, oprosti kako možeš
ako život svoj griješi ...

Tebi dugujem…


Download link: HERE


- 18:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Priča o mom životu, tj. životu jednog gay dečka koji svoje tajne (dobro, ne sve) želi podijelit s vama i koji je pomalo razočaran u cijeli svijet, ali nada ga još uvijek drži, a i ljubav.


Statistics

Linkovi