Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My place ~ my life..

MOLIM VAS SAMO JEDAN KOMENTAR..AKO NE ČITATE POST.. NE MORATE NI KOMENTIRATI..

i hvala onima koji me čitaju i komentiraju... :)


Moj drugi blog...
Ja sam Martina....

Image Hosting by Picoodle.com


ONA:

~Smješak... uvijek na licu...
~pleši.. samo pleši..bit će bolje...
~razumjeti ljude... kao da je to moguće?
~razumjeti sebe? samo ponekad..
~najbolji prijatelji? moje životinjice..
~Prijatelji? Ovdje su... uz mene.. uvijek...
~svoje riječi pronalazim u knjigama
~književnost- najveća ljubav.. uz povijest
~indijanci.. njihov način života.. od njih treba učiti
~obožavam cvijeće..pogotovo tulipane:)
~jednog dana upoznat ću Torresa
~optimizam.. uvijek prisutan
~nisam jutarnji tip
~uvijek u snovima
~čovjek bez mašte nije čovjek
~spas pronalazim u zapisivanju misli
~crtam samo za sebe... za nikog drugog..
~uvijek ću reć oprosti..
~bojim se gubitka osoba do kojih mi je stalo
~i nije mi jasno zašto obično odlaze??
~vjerujem svima... obično razoćarana :/
~svaka suza priča svoju priču
~ČoKoLaDa
~Plišani Medvjedići
~zelena boja
~Finska,Nizozemska i Amerika(Boston itd)
~zima
~rođendan 3.12.
~Toše
~zahvaljujući svojoj tvrdoglavosti .. ne odustajem od nečeg sebi važnog
~sve dok to ne postane potpuno besmisleno..
~i naravno..
*jedinstvena*

..najvažnija stvar na svijetu...
....nije stvar..
*ljubav*

...ti si jedino pitanje na koje odgovaram suzama...

Image Hosting by Picoodle.com

You know, that moment when you kiss someone and everything around you becomes hazy. And the only thing in focus is you and that person. And you realize that that person is the only person that you're supposed to kiss for the rest of your life. And for one moment you get this gift. And you want to laugh and you want to cry because you feel so lucky that you found it and so scared that it will go away all at the same time.

******

Don't forget. I'm just a girl standing in front of a boy...asking him to love her.




Ljudi vrijedni čitanja :))

Laetitia Dale
Anitić
refugee
Anchey
UNIQUE SPECIAL KREJZI - ME
Martina
Ana
on me ne voli
Baraa.. Queen
smješak(:
.bubu
littlewordsofmine
legenda o vitezu
one day we'll be together
malecka
Kabraxis
tamy
.marina
leonela
fallen angel
inka emo kid ;)
love of the white unicorn



Credits

Voxybaby
Ashley's Blog
Ruby Nelle



ponedjeljak, 09.03.2009.

U trenutku kad krenemo u susret ljubavi i ona kreće u susret nama."

/zadaća iz hrvatskog.. nastavak na Guy de Maupassantovu novelu Na vodi/
*naslov je tu slučajno*


Bio je to leš stare žene s velikim kamenom oko vrata…
Magla je bila toliko gusta da sam vidio samo obrise.. U zraku se osjećala neka tajnovitost…
Vratio sam se u Pariz nakon toliko vremena.. U ovih četrdesetak godina karijere naučio sam da maglovito jutro na Seini krije najtamnije tajne.. Doduše,ovog puta osjećao sam i neku čudnu uznemirenost.. Prišao sam bliže.. Obrisi su postali jasniji… Odjednom,kao da se nešto u meni slomilo.. Gledao sam to staro lice… Ti obrisi,te crte lica,te usne.. Poznavao sam to lice.. U mojim sjećanjima nije bilo bora i bilo je nasmijano.. Da,divan je to osmijeh bio.. Ondje je ležala moja uspomena,moja čežnja, moja ljubav.. Plavi uvojci pretvorili su se u svie.. Prošle su tolike godine.. Uvijek sam se nadao da ću je sresti.. Nadao sam se da će nas sudbina spojiti,ali ne ovako.. Izgubio sam bitku s vremenom.. Izgubio sam svoju Isabellu…
'I reci mi što misliš?' –čuo sam glas iza sebe.. 'Bit će ovo težak slučaj'-rekao sam hladno.. Pogledao sam još jednom najljepše lice na svijetu sa suzama u očima i tiho prozborio: 'Isabella, pronaći ću onoga tko ti je to učinio,a onda ću mu uništiti snove, kao što je on uništio moje.. To ti obećajem.. ' Bio je to moj posljednji pozdrav..
Počela su ispitivanja,a ja sam pokušao biti što objektivniji .. Saznao sam da je bila umjetnica.. Sjećam se kako je uvijek govorila o svojim slikama.. Vodila je usamljen život bez mnogo prijatelja.. Živjela je u svom svijetu i malo je ljudi puštala u njega,ali je prima svima bila ljubazna i svi su je voljeli… Što sam više informacija saznavao ,to sam se više osjećao beznadno jer nije bilo nikoga tko bi joj naudio… Ne mogu ni objasniti koliko je boljelo slušati o njenom životu… Tih dana nisam ni jeo ni spavao.. Od jednog trgovca saznao sam da je imala prijateljicu Marie koja je živjela izvan Pariza.. Odmah sam pošao njoj… Otvorila mi je vrata starica tužnog pogleda.. Odmah je shvatila zašto sam došao.. Bila je ljubazna.. Podsjećala me na Isabellu… Iste geste… Ta spoznaja me dodatno rastužila i ponovno se u meni javila gorčina,nevjerica i kajanje što nisam bio dio njenog života…
Marie je pričala o Isabelli sa smješkom na licu… Ali vidjelo se da joj je bilo teško kao i meni… Voljela ju je.. Saznao sam da Isabella nije imala obitelj i da su one kao sestre.. Ni ona mi nije mogla pomoći jer nije znala nikoga tko bi joj naudio.. Popivši svoju šalicu čaja ustao sam i zahvalio na pomoći.. Marie me zaustavila i rekla kako joj se nisam predstavio.. 'Francois'-rekao sam. Pri spomenu mog imena naglo je sjela i suze su joj krenule… Pogledao sam je zabrinuto… Nakon kratke šutnje rekla je da je nešto prešutjela .. Ponovno sam sjeo.. Počela je pričati: 'Postojao je jedan Francois u Isabellinoj mladosti.. Jednom mi je pričala o njemu sa suzama u očima.. Otišao je iz Pariza i to je potpuno slomilo Isabellu koja ga nikad nije prestala voljeti.. Zato je toliko oprezna s ljudima koje je puštala u svoj život ..Mislila je da će i oni otići.. Francois je bio onaj čovjek koji je gledao sa svake Isabelline slike.. On je bio velik dio njenog srca.. Ne mogu reći da znam išta više' Marie je tada ustala i u suzama otrčala u sobu .. Ustao sam potpuno shrvan gledavši u jednu točku… Otišao sam… Hodao sam ,ali nisam osjećao korake.. Nisam mogao vjerovati.. Zadao san toliko boli jedinoj ženi koju sam ikad volio… Došavši u ured ,zamišljeno sam prelistavao sve dokaze kad je odjednom zazvonio telefon.. Bila je to Marie.. Histerično je plakala.. Nisam shvatio što je rekla osim riječi pismo… Otišao sam do nje.. Ona mi je u ruku pružila papirić u kojem je pisalo:' Najdraža, mislim da je vrijeme da odem.. Više se ne mogu nositi s tim.. Nikada nije prestalo boljeti i nikad neće prestati.. Preslaba sam.. Molim te nemoj me mrziti..'
Odmah sam prepoznao ta slova kojima je nekad davno meni pisala pjesme,najljepše stihove.. Uzeo sam papir… Ne znam kako sam uspio doći do obale Seine gdje evo sada ovo pišem.. Bol mi razdire grudi.. Jednom sam prekršio obećanje dano Isabelli i otišao sam.. Neću opet… Vrijeme je da Isabella i ja napokon budemo zajedno…

- 20:57 - Komentari (32) - Isprintaj - #




Copyright © 2008! Inc. All rights reserved. Created by VoxyBaby. Adjusted by Ruby Nelle. Powered by Blogskins.com.