Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My place ~ my life..

MOLIM VAS SAMO JEDAN KOMENTAR..AKO NE ČITATE POST.. NE MORATE NI KOMENTIRATI..

i hvala onima koji me čitaju i komentiraju... :)


Moj drugi blog...
Ja sam Martina....

Image Hosting by Picoodle.com


ONA:

~Smješak... uvijek na licu...
~pleši.. samo pleši..bit će bolje...
~razumjeti ljude... kao da je to moguće?
~razumjeti sebe? samo ponekad..
~najbolji prijatelji? moje životinjice..
~Prijatelji? Ovdje su... uz mene.. uvijek...
~svoje riječi pronalazim u knjigama
~književnost- najveća ljubav.. uz povijest
~indijanci.. njihov način života.. od njih treba učiti
~obožavam cvijeće..pogotovo tulipane:)
~jednog dana upoznat ću Torresa
~optimizam.. uvijek prisutan
~nisam jutarnji tip
~uvijek u snovima
~čovjek bez mašte nije čovjek
~spas pronalazim u zapisivanju misli
~crtam samo za sebe... za nikog drugog..
~uvijek ću reć oprosti..
~bojim se gubitka osoba do kojih mi je stalo
~i nije mi jasno zašto obično odlaze??
~vjerujem svima... obično razoćarana :/
~svaka suza priča svoju priču
~ČoKoLaDa
~Plišani Medvjedići
~zelena boja
~Finska,Nizozemska i Amerika(Boston itd)
~zima
~rođendan 3.12.
~Toše
~zahvaljujući svojoj tvrdoglavosti .. ne odustajem od nečeg sebi važnog
~sve dok to ne postane potpuno besmisleno..
~i naravno..
*jedinstvena*

..najvažnija stvar na svijetu...
....nije stvar..
*ljubav*

...ti si jedino pitanje na koje odgovaram suzama...

Image Hosting by Picoodle.com

You know, that moment when you kiss someone and everything around you becomes hazy. And the only thing in focus is you and that person. And you realize that that person is the only person that you're supposed to kiss for the rest of your life. And for one moment you get this gift. And you want to laugh and you want to cry because you feel so lucky that you found it and so scared that it will go away all at the same time.

******

Don't forget. I'm just a girl standing in front of a boy...asking him to love her.




Ljudi vrijedni čitanja :))

Laetitia Dale
Anitić
refugee
Anchey
UNIQUE SPECIAL KREJZI - ME
Martina
Ana
on me ne voli
Baraa.. Queen
smješak(:
.bubu
littlewordsofmine
legenda o vitezu
one day we'll be together
malecka
Kabraxis
tamy
.marina
leonela
fallen angel
inka emo kid ;)
love of the white unicorn



Credits

Voxybaby
Ashley's Blog
Ruby Nelle



petak, 02.01.2009.

Time for changes : ))

Image Hosting by Picoodle.com

Stajala je… gledala u prazninu…
Ne pokazivavši znakove života…
kao da joj je led prošao tijelom…
Osjećala ga je…
Hladnoća…
Nije shvaćala…
Boljelo ju je ….
Ali što?
Hladnoća?
Nije to…
Još uvijek je pogled gledao samo u jednom smjeru…
Nikakve promjene…
Postajalo je gore…
Hladnije…
Led se sve više širio…
Bila je umorna…
Umorna od trčanja…
hodanja….. smijanja…plakanja…. ičega….
Više nije imala snage….
Nešto se moralo promijeniti….
Išta?
Preklopile su se kazaljke…
Otkucaj…ponoć…
trenutak koji su svi toliko očekivali…
Pahulje su se počele spuštati…
O!! Kako li je voljela snijeg…
Promjena?
Možda je to ono što je tražila…
Krenula je…
Napravila je korak….
I tada…
opet je zastala vidjevši sve kako trče jedni drugima…
Kuda će ona?
Suza je zablistala na obrazu….
A pogled počeo lutati…
Sjetila se….
Svojih prijatelja….
voljenih…
svoje obitelji….
potrčali su…
ne svi…
ali oni kojima je stalo…
Osmijeh….
Trebala je promijenu….
Led se nije potpuno povukao…
Bol se nije ugasila…
Ali vidjela je osobe kojima je stalo
*Da ona ne bude tužna
*Da je zagrle
*Da joj pokažu da ima nade
*Da vrate njezin osmijeh
Taj otkucaj značio je promjenu…
ne veliku….
ne malu….
nije sve promijenio…
Samo joj je pomogao da ostavi iza sebe
sve ono što ju je bolilo…
sve ono što ju je sprečavalo da krene dalje…
Otkucaj nije značio da će biti lako…
ali pomogao joj je da se pokrene….
I zahvalna je na tome…
Sada je sve na njoj….¸

Zahvaljujem osobama koje su učinile 2008. nezaboravnom…
koje su mi pomogle u stvaranju uspomena…
Koje su bile tu kada sam se smijala…
koje su bile tu kada sam plakala…

Bilo je loših događaja…
Bilo je trenutaka kada sam mislila da je svijet propao…
Priznajem…
Ali…
Bilo je više onih trenutaka kada sam se smijala…
kada sam mislila da imam cijeli svijet na dlanu….
*Bila je ovo dobra godina*

Top 5:
=» Zadar
=» Biograd s mojim curkama…
=» 11.1.
=» 3.12 ( to svake godine )
=» IVAAAAAAAAAAA

I važan podsjetnik:
Cimerice osnovane 2008….

Neka vam 2009 bude sretna ….
tj.duplo sretnija od 2008….

*sve što želim je da se puno smijete...
*da ne odustajete...ni pod koju cijenu...
*da volite i budete voljeni...

Meni je godina lošije počela…
Ali bit će bolje….

Velike puse :*

Don't forget to Smile:))


Image Hosting by Picoodle.com

- 20:49 - Komentari (30) - Isprintaj - #




Copyright © 2008! Inc. All rights reserved. Created by VoxyBaby. Adjusted by Ruby Nelle. Powered by Blogskins.com.