x...Desing By: Andrijana...x zar opet?? - tako mi malo treba da te prezirem, još mnogo manje da ti se ne opiren.. sav bol u meni ostavi odeš li to mi je gore od ljubavi... - Blog.hr
ljubav....nije mala stvar....a tek prijateljstvo....
......................

ljubav=droga... hm... vidim li samo ja sličnosti...

hm..
.... oboje se konzumiraju....
.. o oboje se može postat ovisan...
.... kad nema fali ti....
... uvijek želiš još...
... može dovesti do smrti...
.... imaju gadne posljedice...
.. ne biraju ni mjesto ni vrijeme...
.... ni spol ni dob ni rasu....
... ima je na svakome kutu...
.. obodvoje se može prestat konzumirat...
... uvijek je neko drugi kriv....
....oboje su opasni....
... pokreću svijet...

ali ima jedna velika razlika...ljubav donosi osim boli sreću... i legalna je za razliku od droge...
zato ja preporučan da se ipak koliko god bile slične držite ljubavi...

..............................

1.Volim te ne zbog tog što si ti već zbog tog što sam ja pored tebe.
2.Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće
te nikada rasplakati.
3.Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela, ne znači da nisi
voljena cijelim njegovim bićem
4.Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce
5.Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš
da ga nikad nećeš imati
6.Nikad se ne prestani smijati, čak ni kad si tužna. Netko će se možda
zaljubiti baš u tvoj osmjeh
7.Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekog ti si cijeli svijet
8.Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom
9.Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što
upoznaš pravog, na tom ćeš mu kad se to bude dogodilo biti zahvalna
10.Ne plači zato što se zavšilo. Smij se zato što se dogodilo
11.Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti, nastavi vjerovati samo budi opreznija
12.Postani bolja osoba i budi sigurna da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si
13.Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se događaju onda kad ih ne očekuješ



PJESMA SREĆE

Ako želiš znati što znači jedna godina
pitaj studenta koji je zbog jednog ispita pao.
Za značaj jednog mjeseca
pitaj mamu čija je beba došla na svijet mjesec dana ranije.
Za značenje jednog tjedna
pitaj izdavača jednog tjednika
Za značenje jednog dana
pitaj zaljubljene koji čekaju da se vide
Za značenje jedne minute
pitaj onoga kome je pobjegao vlak, avion ili autobus
Za značenje jedne sekunde
pitaj onog tko je preživio nesreću
Za značenje jedne stotinke sekunde pitaj onoga kome je promakla zlatna medalja
Vrijeme ne čeka nikoga
iskoristi svaki trenutak jer on ima vrijednost
Podjeli ga s posebnim ljudima i on će biti poseban



Nećemo plakati prijo,
Naše ih suze ne bole,
Nećemo ih voljeti
I druge ih vole...
Nećemo željeti
Da nam se vrate,
Jer kad bi
Nam se vratili,
Život bi nam upropastili...
Nećemo ih kleti,
Naše kletve ih ne bole,
Kleknut će oni
Pred nas,
Kad ih druge
Prestanu da vole

....................................

...Ovo su naše najljepše i najbolje godine,
a ipak nam se čini da se ruše kao domine...
ponekad se čini da izlaza nema,
svi te napuste kad pomoć najviše treba...
koliko je suza samo isplakano zbog njih,
da sretne smo zajedno najviše voljela bih...
naše mlade godine teško podnose udarce života,
ali zajedno smo jače, tu je naša ljepota...
jednom će i oni shvatiti da najbolje smo bile,
samo zbog njih ljubav nikada nismo krile...
ta naša iskrenost koštala nas je najviše,
zbog nje isplakani su potoci kiše!!!
Ali glavu gore – i bolji dani će doći,
sve završi pa će tako i to proći...
sva ova tuga i boli zbog njih
samo nas jačima čine, znajte – kad vam
bude najteže, netko se i za vas brine!
Ne dajte da naš ponos unište,
jer zaplakat će i onu kad bude najteže...
a mi ćemo biti na drugom kraju svijeta,
zagrljene i lijepe kao tri najljepša cvijeta...



eto kad ste tužni pročitajte ove riči..=) nije sve tako crno=)
pisme...
indira radić... bio si mi drag....

Koliko puta moram da ti kažem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio šansu
da na našem satu piše kasno

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudiš
i ne kupuj poklone
znam ja šta ti nudiš

Jeftine skupe sitnice
i pocepane razglednice
kišne kapi sa ulice
polovne olovne snove
i brodove što nikuda ne plove

Ref. 2x
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
idi bilo kom
ja ću od sad terati po svom

Koliko puta moram da ti kažem
ni iz besa niti iz inata
da ti ovde više nije mesto
i da takvih imam kao blata

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudiš
i ne kupuj poklone
znam ja šta ti nudiš

Jeftine skupe sitnice
i pocepane razglednice
kišne kapi sa ulice
polovne olovne snove
i brodove što nikuda ne plove

bio si mi sve...


DOĐI I UZMI ME

Dok tebe nisam upoznala
ponosna i nasmejana uvek sam bila
a pogledaj me sada
kako padam, kako tonem
s tobom ko Atlantida

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

Ref.
Dodji i uzmi me
grubo i nezno u jedan isti mah
dodji i uzmi me
zelim na vratu da osetim tvoj dah

Dodji i uzmi me
ugasi zar na mojim usnama
oprosticu ti sve
dodji i uzmi me

Spremas se da izadjes sa drugovima
a ja ovde ostajem sama
ko licemerni gad uvaljuljes mi pricu
da za damu nije kafana

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

PONOVNO

Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas

Ref.
Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nemam krila
ni kad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas


OVA PISMA JE POSVEĆENA ANČY I ZRINKI:))))))))))



so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times.....
so many times.....

You go out every night
tryin' to find the perfect love
you've lost the faith in yourself
you're falling out in loneliness
The world is full of magic can't you see?
i'm your guardian angel, trust in me
so many times i've been watchin' you
and now i fell in love with you....

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

When your heart feels so lonely
think about your sweetest dream
close your eyes and follow me
and i'll take you to my destiny
I'm thinking about you all the time
when i keep my love to you that's a crime
so many times i've been watchin' you
and now i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times



ALIVE....... zakon pisma....

Alive!

Oooooh, yeeeah, yeah, yeaaah

I feel it deep, deep inside of me
Our bodies one telepathy
Collide strong as we get involved
Fantasy now reality

I'm breaking free from all these chains
I feel the rhythm running through my veins
Alone with you at night
It's a feeling I don't wanna fight


Now I'm alive - touch me, need me, show me the meaning
I'm alive - closer, deeper, burning fever
I'm alive - now I'm believing
I'm complete, so complete, I'm alive

I need more of your energy
You breathe life into me
Rescue this love, you're my SOS
Your guiding light is my destiny

The remedy has become the cure
So give to me when I need more
Here alone at night
It's the feeling I don't wanna fight


Now I'm alive - touch me, need me, show me the meaning
I'm alive - closer, deeper, burning fever
I'm alive - now I'm believing
I'm complete, so complete, I'm alive

So alive
Uuuuuuh


Now I'm alive - touch me, need me, show me the meaning
I'm alive - closer, deeper, burning fever
I'm alive - now I'm believing
I'm complete, so complete, I'm alive

I'm breaking free from all these chains
I feel the rhythm running through my veins
Here with you at night
It's a feeling I don't ever wanna fight

Touch me, need me, show me the meaning

MALO CECE.... :))smijehsmijeh

Manta, manta

Manta, manta, manta, sve mi se manta kad vidim te,
manta, manta, manta da li i tebi manta se

Neke ljubavi prolaze, neke nikad da se dese,
ova moja fenomen je, ko to može da podnese
da voli samo tog s kim nije nasamo.

Ref.
Obavezno dođi sam,
dođi mi na noć, dođi mi na dan
dođi mi na stan, dođi mi na dlan
Sedam bi od osam bi žena reklo ti,
reklo, zbogom, kraj
Sedam bi od osam bi, bi, bi,
al ja sam osma znaj.

Neke ljubavi su večne, neke nikad da se dese,
ova moja fenomen je, ko još može da podnese
da voli samo tog s kim nije nasamo

Lepi grome moj

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag kad god te nema,
večiti strah i moje ludilo. dal' odlaziš il ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas, samo hoćeš - nećeš

Ref. 2x
A, sećaš li se lepi grome moj
nekada je tlo, pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo, ma, reci gde je zapelo
sećaš li se lepi grome moj, pila sam ti kišu sa ramena
još sam tvoja munja, oganj tvoj, udari opet grome moj.

Bio si moj oslonac i pad ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me
večiti strah i moje ludilo. dal' odlaziš il ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas, samo hoćeš - nećeš

Evo zapeni more, zapeni sve u meni,
a ti i ja ko dva maslačka što se vrte u istoj peni
što ih vuče na dno.











tako mi malo treba da te prezirem, još mnogo manje da ti se ne opiren.. sav bol u meni ostavi odeš li to mi je gore od ljubavi...

x...28.12.2006., četvrtak...x

zar opet??

ola... morala san izbrisat stari blog i napravit novi jer me stari podsjeća na neke stvari koje je boje zaboravit.... Prvo, tila san vam čestitat BOŽIĆ... Ko drugo htila san pripomenut da jedan post od nikole g.. me jako razočara... svi vi koji mislite da se ja i darija petavamo njima 6 to je naj običnija laž... zar se ne možemo družit s njima?!... pa družimo se i s ostalima ljudima u gradu pa niko ne osuđuje... ne znam kakvu je svrhu hti postić s tim postom ali jedino što je postiga s moje strane je veliko razočaranje.. Uostalom boli me briga što on misli.. toliko za sada..:)

- 16:32 - Talk To Me... [3] - Print Post...- #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

par videića predobrih koje morate poslušat....
arash.. moj najdraži spot....

što se od novijeg pušta u disku...

lollipop
love is gone
love don`t let me goworld is minedestionation calabria
what is love
world hold on
your bodyž

misin ima ih još ali ovi su mi najjj....

iz STUDIA 54.... njamiiiii

billy jean
i had time of my life
girls just wanna to have fun
i will survivw
its rainig man

par sitnica o meni:
zovem se Matea...
Iman 16 god.. rođena sam 12.11.1990.... iden u med. školu..
VOLIM: svoje prije... pit alkohol ( stock-colu )... točkicu...Korčulu.. .. plesat... ma sve vezano uz party, dobru mjuzu ( narodnjake ) i ekipu...
NE VOLIN: DUBROVNIK!! MEDICINSKU ŠKOLU!! Matku... glumice.. ljude koji ne peru zube..umišljene.. lažljivce.. propale partye.. yuice i colu same...ljude koje me iznevjere..itd...
DRAGI LJUDI: mama i tata ka me puste vanka.... 6 ljepotica ( Ančy, Niki, Tina, Ana, Persa, Zrika), hELENA, moja najdraža cima Marijana, RUŽA ( trešnjica ),i i moja ex ma i sadašnja cima MARINA:)).. naravno moja Darijicasmijehkisskisskisskisssmijehmah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja malenkonst i braco.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja Darijica.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ančy i Niki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cima... ubit će me ka vidi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lipota.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ančy, niki, darija i ja u starijim danima...

anamarija i kike......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bešica i talalajićka:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lucijana, mare i ja... na stradunu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marina na satu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ex cime.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grgo... bosanka u razredu.... đe`s ba!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bosanka i korčulanka....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

no coment.... jedan od njih ima curu ali kakve su mu sklonosti nećemo komentirat....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto našim dragih muških..muških?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ma nisu li prelijepi.... ma nisu...čalim se...:))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ma nismo li cakane......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i mare na stradunu.....vidi se kako učimo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u školi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kike i anamarija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a vidi nas.. dvi korčulanke....:))))))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grgo i jope...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

faker našeg razreda... pa ko ga nebi hti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naj prijatelji....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ma ko je nebi hti?=))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hmhmhm...nismo li cakani...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto i nama da je dosadno u skuli...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na praksi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a moja ruže...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kad oni budu u smjeni nemojte dolazit u bolnicu...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ko zna možda krov prokišnjava...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rođaci.. u dbk-u..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

trešnjice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grbinka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marin i luka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

medicinari..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

niki i petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marin i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

čorić... imoćanin...




Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006