utorak, 18.08.2009.

Ellou nakon duuugoooog vremena :))

Eh evo mene nazad..mah
Neko vrijeme nisam pisala postove.. Nije mi se dalo i ja zaboravila na blog.. Frendice, obaveze, prije škola i tak to... Da ne nabrajam.. zujo

Sad ću imati sa svojim frendicama (naj frendicama) blog s dizzevima.. sretan Al ja još neću moć radit dizzeve zato što mi komp neš ne valja.. Sad sam na bratovom laptopu.. wink

Evo kod mene nema bas nis novog.. Život mi nije u zadnje vrijeme nešto pretežno zanimljiv... Al ide nekak polako.. Al ja baš nisam u toku.. xD

Eh da more... cerek Bilo prepredobro.. prvo bila sa Mateom i njezinima, a onda smo Lucija, Matea i ja išle s mojima.. Bilo suppperrr smokin

Od sad cu STVARNO pisat redovito postove... Bar se nadam.. Ak me opet nes ne omete.. Svaki tjedan cu napisat bar po 3 do 4 posta... yes
Heh bar se nadam da će bit tako...

kiss kissGibam sad!! Čujemo se za 2 dana!! Kissssiceeee!!!


22:31 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.