nedjelja, 09.11.2008.

Uhhhhhh....evo mene.....

Ey ljudofi!! Evo mene al fakat dugo vremenayes....

Neš mi nije bilo sa kompom dobro, pa zato nisam pisala postove..... Al evo sad sam napokon napisala post... Stavila sam novu mjuzu: Nickleback Far Away... Super mjuza...thumbupthumbup


Ah evo... Jučer bilo martinje... Ja se nalokala vina.....zubozubo
Mama moja nastupala... Emy bila sa konjem al brzo otišla pa ju nisam stigla ni vidjeti...cry

al sve u svemu ovaj tjedan je bio dost dobar ....smokinsmokin

AH idem ja sad ... Hvala na svim kommichima.... Nadam se da će i sada za ovaj post biti puno kommicha.....


Ok..... Pozzzich......mahmahmahmah


12:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.