I'm in love

ponedjeljak, 03.07.2006.

Predupisi

Evo baš sam se vratila sa pred upisa. Nadam se da će me primiti. Prvo išle u gimbu (ja, Maja i Andrea), upisale se tamo. U međuvremenu smo naletili na Zrinku (i ona će u opću)… Prije toga i na Dinka… Kakve sam sreće on će upast sa mnom u razred… Pa ne mogu ja nigdje biti najpametnija… lol…
Otišle u blue devil na sok i tamo malo pričale i otišle kući…
Šta da još pišem?
Da, desdamona girl nisam skužila… Pa valjda ću je skužit u 9 mjesecu… Nadam se…
Onaj tip, dosadni, me opet napada da brijem s njim…
Matija se JAVIO… Mislila sam da se to neće dogoditi… Zbilja ostavlja lijepe komentare ovdje, sam o ne znam mogu li vjerovati u to… Ali ni je super čitat ih…

Eto, pusa svima!!
Javim se za 2 dana kad vidim gdje sam na listi, čuvajte se

03.07.2006. u 10:52 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

obični život obične tinejdžerice koja ni sad nezna razliku između č i ć

blog layouts

blog layouts



Hit Counter
Hit Counter
broj posjetitelja od 7.6.2006

"MOJ MALI RAZRED" - osnovna

Pa, razred nam i nije baš mali… ima nas 28…
I tak… kao skupina ljudi smo strašno različiti i nažalost nismo nikakav kolektiv (niš od onog svi za jednog – jedan za sve)… i eto… ima par ljudi s kojima možeš normalno popričat… inače – katastrofa…. E da, i proglašeni smo službeno najgorim razredom na školi… nastavnici traže duplo plaćeni sat kad su kod nas… mirni smo samo kod Muse (njoj smo i onda preglasni)… al raska nam je zakon… super je ženska

Maja (ne moja najfrendica) i Matea
Moje dobre frendice… ak se mene pita nekad se znaju previše preseravat al, sve u svemu, dobre su.

Martina
Moja imenjakinja… Dobra je cura… Mama joj je rodila neki dan (na veliki četvrtak 2006)…
Dobra frendica

Dinko
Super frend s kojim volim ići na natjecanja jer nam uvijek bude super... Pametan... konkurencija mi je :-) .... Tako... vidjet ćemo šta će biti s njim

Mario
Imamo dva Maria u razredu…
M.M. mi je super – naj frend. Mogu pričat s njim o čem hoću i to mi je odlično… Možemo pričat i o kolačima i sapunicama ako treba… Zna kada neke stvari koje mu kažem ne trebaju u javnost… cijenim to… legenda
M.U. ….. šta da pišem? Dobar ali voli bit faca, inače kad nije pod pritiskom društva (sam se dečko pritišče – lol) zna bit normalan

Mihaela i Nina
Dobre cure… vole se zajebavat… nekad i previše pa se uvale u sranja…

Slavko i Kristijan
Najgori kreteni u razredu… jedan ima 17 god, drugi ima 100 sati izostanaka ( samo u ovom razredu)… neznaš koji je gori… stvarno

Nex (mlađi i stariji), David, Ivan
Legende, možeš umrijet od smijeha ako si predugo s njima

Maja B.
Nije moj razred ali je susjedni… Moja naj frendica… super je… najnormalnija od svih…. Valjda smo se našle jer smo jako slično odgajane (?)… nadam se da je neću izglubit i da ćemo još DUGO biti ovako dobre…
Obje nas pati pitanje «Šta upisati?» - bilo bi super da završimo negdje zajedno

Ostali
Pa, puno ih je ostalo… nisam ih spomenila jer… valjda nemam ni zašto… eto

UZREČICE S MOGA ORMARA

Nisam rođena ni kao pobjednik, ni kao gubitnik.
Ono sam što od sebe napravim.

Nitko mi ne može nametnuti osjećaj manje
Vrijednosti ako mu ja to sama ne dopustim.

NEMOGUĆE NIJE ČINJENICA. TO JE MIŠLJENJE.
NEMOGUĆE NIJE IZJAVA. TO JE IZAZOV.
NEMOGUĆE JE MOGUĆNOST. NEMOGUĆE JE PRIVREMENO.
NEMOGUĆE JE NIŠTA. (Imposible is nothing)

Bogat si tek kad imaš nešto
što se novcem ne može kupiti...

SMRT JE JEDINA SIGURNA ČINJENICA U NAŠIM ŽIVOTIMA!!!

Ima li išta gore na ovom svijetu,
od izgubljenog povjerenja u ljude?!

VELIKA JE ŠTETA ŠTO I PRIJATELJI IMAJU ROK TRAJANJA...

Imamo dovoljno vremena da mrzimo jedni druge,
a premalo da se volimo...


Najveća pogreška u životu koju možete napraviti je
da se bojite da ćete napraviti pogrešku...

LJUBAV JE POPUT RAJA, ALI BOLI KAO PAKAO...