listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Maryne pjesme inspirirane jednom ili vise osoba...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj HPFF blog
moji dizajnovi
Emma i ja



Ponesto o meni

Evo... Da se i ja predstavim...

Ja sam Mary Matthews ili u stvarnom zivotu Vedrana Vdovjak. Idem u 8.b. razred OS Franje Krezme u Osijeku. Imam 13 godina. Nemam brace niti sestara...
Jako sam pesimisticna osoba i rijetko cete me vidjeti da se smijem. Po mom misljenju, ja sam jedno razmazeno dijete koje ne zasluzuje trositi kisik na ovom svijetu. Proklinjem dan kada sam se rodila... Jako sam romanticna...
Mrzim ljubav premda mislim da mi je to najbolje sto mi se ikada dogodilo... Trenutno sam zauzeta, ali imam osjecaj da ce se ta veza svaki cas raspasti, ali ga volim...
Ove pjesme su plodovi mojih osjecaja: mrznja, ljubav, bijes, tuga i sreca...

Nadam se da ce vam se svidjeti...

Ovo sam vam ja (slikano je ove godine na moru):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 05.10.2006.

...::: Kisa i suze :::...

Da li se upitas
Zasto kisa pada?
Dali se to upitas
Ikada?

Ova kisa je
Skup suza mojih.
Traze put
Do usana tvojih.

Al izgleda da put do tvojih usana
Nikada nisu nasle
Uzalud su se one
U kisu skupile.



| Your words (5) | On the paper | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.