Sixtus

Photobucket

Ovo je Sixtus, ima 9 godina i haflinger je. Garda će (ja se nadam) dobiti njegovo ždrijebe ako sve prođe u redu

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommichi... Da/Ne?

by °°My Horse Garda°°

Malo o meni...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Godina: 11.g.
Bavi se: Jahanjem, Rukometom
Živi u: Bjelovaru
Hobi: ,jašenje
"Kućni" ljubimci: Kobila Garda

Ime: Garda
Godina: 6.g.
Vrsta: Haflinger
Status: Kobila
Porijeklo: Italija
Datum rođenja: 22.2.2003.g.


ponedjeljak, 16.03.2009.

Pripust...

Vrijeme radenje : 14.3.2009. - Subota
Mjesta radnja:
1. mjesto radnje: Kuća čovjeka od kojeg smo posudili prikolicu
2. mjesto radnje: Hrgovljani, štala u kojoj je Garda
3. mjesto radnje: put
4. mjesto radnje: Oroslavlje
5. mjesto radnje: Hrgovljani
6. mjesto radnje: Kuća čovjeka od kojeg smo posudili prikolicu

Opis radnje:

1. mjesto radnje : Kuća čovjeka od kojeg smo posudili prikolicu


Ujutro sam se ustala oko 9h i moj tata i ja smo krenuli prema kući čovjeka koji nam je trebao posuditi prikolicu kako bi mogli prevesti Gardu do Oroslavlja na pripust.

2. mjesto radnje: Hrgovaljni, štala u kojoj je Garda

Uzeli smo prikolicu za dva konja i otišli do Garde. Prvo smo ju na nježniji način pokušali uvesti u prikolicu. Znači, polako i bez korbača. Strgala je oglav i pobjegla. Onda smo joj stavili neki stari oglav i udarili je korbačem. Bez problema je ušla.

3. mjesto radnje: put

Sve smo zakopčali i krenuli. Moj pradjed je išao sa nama. Na pola puta smo stali da provjerimo jel sve u redu sa Gardom. Pošto je sve bilo u redu nastavili smo dalje.

4. mjesto radnje: Oroslavlje

Bili smo već blizu kada nam je gospođa Snježana počela mahati. Ona je išla sa svojom kćeri Valentinom iz dućana. Onda smo ih pustili da nas dovedu do njihove kuće. Stali smo u dvorište i izveli Gardu van. Oni su je onda stavili u jedan box gdje je bila i prije nego što smo ju kupili. Onda su izveli jednog prekrasnog pastuha - Sixtusa.

Photobucket

Mene je očarao na prvi pogled, ali nažalost nemamviše njegovih slika jer mi je glupi aparat crknuoburninmad Odarbrali smo njega i oni su izveli Gardu. Skočio je na Gardu. Poslije je gospođa Snježana odvela Gardu na lonžu. Garda će kod njih ostati mislim, negdje oko 18 danacry Malo smo još pričali. Dok su oni pričali Valentina mi je dala PREKRASNE kalendare i postere sa haflingerima i jedan veliki kalendar sa nekom drugom pasminom. Kasnije smo otišli.

5. mjesto radnje: Hrgovljani

Odvezli smo djeda njegovoj kući i malo počistili prikolicu. Malo smo bili kod bake i djeda i pričali.

6. mjesto radnje: Kuća čovjeka koji nam je posudio prikolicu


Vratili smo čovjeku prikolicu. On nam je još pokazao svoju kobilu sa malim ždrebetom. Ždrijebe je imalo 2 tjedna. Baš je bio medenicerek

Eto, nisam znala kako da napišem ovaj post pa sam ga tako napisala. Idem ja sada, bye-byewave




| KoMmaJ mi, PleAsE (43) | Trosi boju xD | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.