< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

Crna udovica!!



Ime:Elizabeta
Nadimak:Beta,Betika,Betina.....
Živim u:Slatini
God.:13
Rođena:14.6.1994.
Razred:8.a
Prijateljice:Mia,Ary,Ivona.....
Kućni ljubimac:pas Čupkica
Ljubav:Nema jecerek

Volim
Mamu,sestru,psa
Jesti:Palačinke(sa svim mogućim),Takose
Piti:čaj(ledeni,topli)cedevitu
Slušati:uglavnom sve OSIM narodnjaka
Gunse,shugababes,prljavce.......,bethovena,
bacha,chopina.........
Moje hobie:flautu,odbojku,...hmmm
Naj predmet:Biologiju
Boje:žutu,crvenu,ljubičastu,
narančastu......
Filmove:naručito horrore
e pa da svoju torbu naravno
to nesmijem zboravit!!!!!
pa da..iskrene ljude!!!!

Ne Volim
Jesti:žgance,bundeve,kupus,
kelj,juhu......
Piti:coca-colu.....
Slušati:narodnjake
Igrati.Rukomet
Predmet:Povijest
Kad neko kaže da mu
je naj boja crna,Ton nije boja!!!!!!
Filmove:one teške komedije fuj!!!
i da za kraj,umišljene,lažljive
ljude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Živciraju me
Svi iz mog razreda(7.a) i
iz cijele škole,
dobro ne baš svi.....hehhe
al većina misli se na učenike!!!!!!
mahmahmah


Evogac ovo vam je
pauk kakvog ja želim imati!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Trantula-Aphonopelma

Evogac još jedna tarantula!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Moj mali ljubimac!!!!





adopt your own virtual pet!





Never had a dream come true

Everybody's got something they had to leave behind
One regret from yesterday that just seems to grow with time
There's no use looking back or wondering
How it could be now or might have been
Oh this I know but still I can't find ways to let you know

I've never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you

Somewhere in my memory
I've lost all sense of time
And so my road can never be cos yesterday is all that fills mymind
There's no use looking back or wondering
How it could be now or might have been
Oh this I know but still I can't find ways to let you go

I've never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on

You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be

You'll always be the dream that fills my head
Yes you will, say you will, you know you will
Oh baby, you'll always be the one I know I'll never forget
There's no use looking back or wondering
Because love is a strange and funny thing
No matter how I try and try I just can't say goodbye
No no no no

I've never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say (words to say)
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be
A part of me will always be with you!!







Image Hosted by ImageShack.us











blog.hr

Dunja
Buby
Gaby
Mirna
*Larisa*/moja seka/
Ivan
Andrea
Anja
Lea
Ivona
Morena
*Winie Pooh*+* Anja*
Tena
Hrc
Snicker
Barbara
Ivan
Ena
Barbara i lea
Memo band
Tokijevke

Image Hosted by ImageShack.us













subota, 19.04.2008.

ej evo mene al ovo će biti kratko ,idući tjedan će biti pravi post!!!
ovakoc idem idući tjedan u zagreb sa školom na institut ruđera boškovića i u tehnički muzej !!baš zakon!!trebala sam ići u taj petak sa glazbenom gledat lutkassku predstavu čarobna frula i već sam se prijavila i onda meni sad neki dan kaže nastavnica da jel hoćiu ić na ovo ,a to idu oni koji su osvojili 1.2.3. mjesto na županijskom natjecanju i tak ja odlučila da ću bolje ić na to sa osnovnom neg ovo s glazbenom!!!!!!i tak onda kad se vratim isprićat ću vam sve kako je bilo!!!
e da nisam vam to rekla da sam preko praznika pročitala 4 knjige
al i o tome ću malo više idući tjedan sam ću reć koje sam pročitala!!!
"najbolja prijateljica"
"vikend u divljini"
"tulum do jutra"
"novi dečko"
i još dok je počela škola pročitala sam "vikend u koleđu"
meni je najbolja "tlum do jutra" preporučam da pročitate ,a i ove ostale uopće nisu loše heheh
eeeeee pa nesmijem to izostavit bili smo na onom agro sajmu u petak prva dva sata nismo imali baš zakon!!!!tamo vam je meni bilo baš zakon lucija i ja šetale tamo i pile smo sok od koprive i mi to svima rekli ,a oni mislili da mi pile vino i to svima razglasili ma specijalci hehehh!!onda sam ja kupila 5 malih medića i jedanmalo veći i lucija dunja mirna i ja to jeleko neke mutavice e i da još jela sam neku čokoladu od češera il tak nešt hehehe!!!!!!tam na tom sajmu neki čovjek imo neke knjige i naravno lucija i ja to odma išle gledat al i nisu baš bile neke bilo je par dobrih hehehe!!!!!
i tak sad da više neduljim bilo je još toga tam i baš smo se zabavili bar ja hehe!!!!
ajde idem ja sad idući tjedan vas čeka jedan zanimljivi postić,a sada p@p@!!!puseko!!!



| komentari (43) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.