<$BlogMetaData$>

petak, 21.09.2007.

Komentari dnevnih zbivanja, komentar na komentar, spektakli, dnevni horoskop i zadatak za razbibrigu + Update + malo samohvale ;)

Možda zbog utakmice, a možda i zbog nekih drugih stvari - jučer sam, oko 20h - u špici, kad se masa ljudi vraća s posla i ko zna od kud još, čekala svoj tramvaj nekih 35-40 minuta :(
Sreća u nesreći je da sam zbog tog kašnjenja, na svom omiljenom kiosku naletila na današnje izdanje Jutarnjeg i sad se mogu baciti na komentiranje vijesti prije no što postanu "out", pa krenimo redom:

Naslovna strana;
Prvi naslov koji sam uočila bio je "CARITAS DRŽAVI: Dajte još novaca ili uzmite djecu". Užasno zvuči i ne priliči instituciji kakva je Caritas, barem kakvom bi trebala biti, jer: "riječ Caritas (lat. Caritas: ljubav) označava kršćansku djelotvornu ljubav prema Bogu i prema bližnjemu", a ljubav se ne kupuje, niti prodaje.
Kako novine znaju stvari izvući iz konteksta, a kako bi dobili na senzacionalizmu (nije mi se samo jednom dogodilo da sam ostala šokirana naslovnom viješću, no smirilo me čitanje cijelog članka), odlučim pročitati sve. I da, ipak je tako kako se čini. Ne žali se Caritas da mu nedostaje sredstava za uzdržavanje djece, već se osjećaju diskriminirano, a s obzirom da im država pokriva samo 55% troškova za domske štićenike (Samo? 55% je više od pola, koliko ja znam.), dok državnim domovima idu veća sredstva.
I sad, tko je ovdje lud?
Državni domovi su, sama riječ kaže - državni. I, po meni, podrazumijeva se da ih država i financira.
A Caritas? Ako im fale sredstva, ne bi li se trebali obratiti svom poslodavcu?
Prevedeno u svakidašnji život, meni ovo izgleda kao da, recimo, prodavačica u dućanu na pult stavi škrabicu i od kupaca zahtjeva da stave unutra kunu-dvije, jer joj plaća, koju joj isplaćuje šef, ne pokriva životne troškove.
Gospodo iz Caritasa - vi ste Crkvena, a ne državna institucija.

Dalje, ponovo s naslovnice: "Crvenkapica navija za Dinamo, Split u šoku". Svašta. :)
U školske udžbenike uvrstili su preinačenu verziju ove poznate bajke, pripovijetku književnika Paje Kanižaja. Pričica je napisana prije nekog vremena i nije bila namijenjena udžbenicima - tko ju je i zašto uvrstio, meni nebitno, ali su mi smiješni upiti i prosvjedi od strane dalmatinskih roditelja. Joj, daj, kaj se pjeniš????
Ok, lako meni govoriti kad sam "s druge strane", al ono, da Crvenkapica navija za Hajduk - meni ne bi smetalo :)

Dalje, strana 2, "Afera Vrbani III - Bandić, Šostar i Ljuština napili se vode s hidranta u Palinovečkoj". Veli Bandić "Bolju vodu u životu nisam pio".
Je, gospon Bandić, voda koju obično pijete je bez mirisa i okusa, a ova je ipak bila aromatizirana. Mineralna ulja i ini aditivi sigurno su zanimljivog okusa, pogotovo kad vam je na vrh glave onih okusa limuna, jabuke, brusnice...je l', malo za promjenu.

Strana 3, "Sudac Rukavina razriješen zbog nepravilnosti u 28 predmeta". Da l' je nekom stao na žulj ili ipak svjedočimo dugo čekanom buđenju pravne države?

Strana 6/7, "Sanaderov napad na SDP". Mislim da se nekom tresu gaće :)
"Ne glasajte za one koji žele uvesti porez na kapitalnu dobit. To znači da će svi morati platiti porez ako zarade na dionicama Ine i HT-a"
Gospon Sanader, još nisam čula da će se država odreči PDVa na sredstva skupljena u humanitarnim akcijama. Ha? Kaj se čeka?
Hoćete li te novce barem uložiti u koji kanader?
(također, obratite pozornost na ono "ako zarade...")
"Glasajte za crvene ako..." Hm, hm? Čini li se samo meni da nas ponovo plaše pofarbanim vragovima?
"...Oni koji sebe radije nazivaju drugovima nego gospodom...."
WTF?
Kao mala i nadobudna djevojčica obratila sam se stričeku na ulici "Gospodine, nemojte hračkati, to je ružno", baš onako kako me mama naučila.
Da li je taj striček postao boljom osobom samo zato što sam ga nazvala gospodinom?
"Gospodin" je danas riječ koju koristimo češće iz pristojnosti, tek tu i tamo naletim na osobu (u ovom slučaju muškog spola) koja tu titulu stvarno i zaslužuje. Vrlo važno kako se međusobno zovu.
Gospodine Sanaderu, nemojte srat, to je ružno.
Strana 7, "Tajnik Vesne Škare-Ožbolt snima i prodaje erotske kalendare" Hihihihihihi!!!!!

Preskoč, preskoč, preskoč.

Strana 38/39 - rubriku su nazvali "SPEKTAKLI" i pod Spektakle naveli;
"Čeljuska i Čuljak furaju se na svoju šeficu Hlo"
"Božidar Alić napravio face lifting"
"Raspada se lice Donatelle Versace"
Spektakularno, nema što.

Preskoč, preskoč, preskoč.

Strana 60; Dnevni horoskop - Zvijezde mi se ne smiješe, al kažu da će mi verbalne sposobnosti biti naglašene (Blogeljice moje drage, posebice Tedi, imate sreću kaj danas nemrem doći, jerbo ne bi mogle doći do riječi od mene ;)), te da ću upoznati osobu koju ću doživjeti bliskom ili započeti dugu vezu. Želje će mi biti ispunjene želim li samo kratku i uzbudljivu pustolovinu. Dobit 5 milja na lotu - uzbudljiva pustolovina, a ako ih brzo spiskam mogla bi biti i kratka. Samo, danas nema izvlačenja lota :(

Strana 61; U rubrici "Vjerovali ili ne" zadatak: Ako je vaga u balansu s 2 mača i tri kacige s jedne strane i 20 voćaka s druge, ali s 1 mačem s jedne strane i 3 kacige i 4 voćke s druge strane, koliko bi voćki bilo potrebno da balansira s jednim mačem?
Ja sam dobila da se radi o osam voćaka. Da li dobro računam, saznat ću sutra.

Eto.
Da nisam odgovorna majka koja svoje dijete mora odvest doktoru skomentirala bih ja još štošta.
Ovako, za danas samo toliko - čist da se maknem sa onog posta kojeg baš i niste bili inspirirani završiti.


Update;
Dok mi se još netko ne zapjeni zbog Plavokapice u udžbeniku; nisam pročitala priču i ne mogu si uzeti pravo suditi da li joj je mjesto u udžbeniku ili nije - vjerojatno nije, no ja namjerno nisam ulazila u tu problematiku. Vražja posla je dobro pogodila "...Ali to je tako nebitno kad vidim u udžbenicima za OŠ za hrvatski nebuloze kakvih nigdje nema." - uz svakojake nebuloze koje je u udžbenicima mogu naći, roditelji se našli prosvjedovati zbog Crvenkapičinog klubskog opredjeljenja, a time svojoj djeci sami šalju poruku da je navijanje vrlo bitna stvar u životu. To je ono što mene smeta. Djeca ne mogu odrastati pod staklenim zvonom, u procesu kreiranja vlastitog ja biti će suočeni sa svakakvim sranjima, lažima, glupostima.... škola će im reći da se i Crvenkapica bacila u navijačke vode, situacija u zemlji da bolje prolaze oni koji kradu... etc. al na roditeljima je da daju sve od sebe kako bi ublažili štetu.
Nadam se da sam sad bila malo jasnija.
Uglavnom, "Komentari dnevnih zbivanja, komentar na komentar, spektakli, dnevni horoskop..." trebali bi biti shvaćeni kao spoj ironije i cinizma.


Malo samohvale:
Jučerašnji zadatak iz jutarnjeg lista riješila sam točno!
Hvala! Hvala!

- 09:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------