utorak, 15.01.2008.

GLAVA PRVA: This is me and my life....

Dali ste ikada mislili da ste drugačiji od ostalih?
Ja jesam.
Više puta.
I što više mislim, u to sam više sigurna.
Ja sam drugačija. Jako drugačija.
I više nego što želite znati. Moj dan je svaki dan isti bez ikakve promjene.
Žalim, plačem i povlačim se u sebe svaki dan svog života.
Ja tu ne pripadam. Kada bolje razmislim, ja uopće nigdje ne pripadam.
Moja inteligencija, pamet, čaranje i struka je bila na najboljoj granici ove škole.

A opet…nisam se osjećala ništa bolje radi toga. Nekada....

Bila sam najbolja. Nitko mi nije bio ravan. Svi su me se bojali i strašili kad bi me ugledali.
I uživala sam u tome. Uživala sam u spoznaji da me se netko boji i da nema petlje uspostaviti mi se. Nitko mi se nije htio približiti. Nitko.
Osim nje.
Ona mi se jedina smiješila i tretirala kao osobu. Kao prijateljicu.
Ni dan danas ne shvaćam kako je u tome uspjela. Kako je mogla pričati sa mnom s obzirom da su svakakve glasine lutale o meni? O tome kakva sam bila?

I kada smo postale najbolje prijateljice, o njoj su ružno govorili. O njoj su tračali.
To nisam mogla dopustiti.
Branila sam ju, ali mi se više činilo da je ona ta koja je mene branila.
Nije se obazirala na njihovo ponašanje i na tome sam joj se divila.
Od tog dana sam shvatila što znači riječ 'prijateljstvo.'
A poslije sam i osjetila veliku ljubav….i ljubav osobe koju mene voli.
I na kraju sam dobila veći broj prijatelja.
No, meni je ostala samo jedna prava i najbolja prijateljica. A to je ona…
Ona koja mi je pomogla kad mi je bilo teško….ona koja je ostala uz mene bez obzira na posljedice….
No, čak ni prijateljstvo mi nije moglo pomoći s onim čim ću se ja boriti u budućnosti….

Zovem se Morwena Myldis Jacobson….i čitat ćete moj život ispričan preko mojih očiju….


Evo ljudofi....
Ja sam nova u ovome....zato budite blagi. zubo
Ovo je samo uvodni dio, a idući put počinje priča....koja će vam se..nadam se sviđati. sretan

Pozzzz do idućeg puta!
mah


17:11 | Komentari 38 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.