F Spisateljica pod reflektorima? - fantasy (ili kako ostati normalan) - Blog.hr

Fantasy... ili... kako ostati normalan... donekle



08.04.2006., subota

Spisateljica pod reflektorima?

Nervoza polako tinja... još pola sata i stajat ću usred gomile koja očekuje nešto senzacionalno.

Stojim u vlastitoj kreaciji sa još četiri kolegice i čekam da dođe red na nas da se prošećemo pistom...

Sve je bilo u redu dok nismo mi bile slijedeće.

Dlanovi su mi se oznojili i ohladili, ruke počele nervozno tresti.

Počinje glazba...
Pratim ritam koraka dviju ispred mene...
Izlazimo na pistu.

Trenutak stojimo, zatim ja prva, zamnom i sve ostale, krećem odlučnim korakom prema sredini.

Ne gledaj u pod, lagani smješak, uspravno se drži, diži noge

Dolazim na sam rub piste, stojim pet sekundi, mijenjam poze, dvije ogromne kamere stoje mi pred nosom, došla sam namjerno preblizu, tako da me teže snime...

Smješkaj se, požuri, nemoj se sudariti s drugima, stani na pravo mjesto...

Stajem na krivo mjesto. prijateljica mi pogledom govori da sam na krivom mjestu...
Polako se premjestim ispred nje, mislim da nitko nije primjetio...

Smješkaj se, drži se uspravno...

...red je na meni da sama prošećem pistom...

Smješkaj se, drži se uspravno...

I napokon je sve gotovo...
Tresu mi se ruke, koljena klecaju, osjećam se kao da smo izgledale potpuno izgubljeno i blesavo...

Četvrte od osam... na državnom natjecanju...
Kao objašnjenje, nakon što se mentorica raspitala zašto nismo bolje prošle, rečeno nam je da ništa slično našem nije viđeno na natjecanju, ali da ne može svake godine naša škola biti prva (prošle i pretprošle je bila).

Nepravda ili ne, nema veze... to što nismo među prve tri znači da ne moramo imati još jednu reviju, i to je dobro.
Glavno je da smo to riješile, a osim stresa zbog revije, izglupirale smo se i umorile smijući se po malom slavonskom gradiću...

Eto toliko...
Samo da zaključim, nikad više neću uzimat ulogu manekenke...
Doduše, PRAVA manekenka ionako ne mogu bit jer mi fali 15 cm da bih došla u obzir, ali ne bih ja mogla ponovo pred komisiju, hodat kao pokretna izložba koja predstavlja cijelu školu...
Nije lako izgledati dobro kad koreografiju nismo dobro uvježbale, a oni nam prate svaki pokret...

A tko bi bio opušten, kad mora u ovome hodat pred nekoliko konzervativnih članova komisije, koji traže nosivost...
- 19:52 - Tell me what you think (9) - ... - ¤

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Fantastične fantazije fantasyem opsjednutog uma.
Ili jednostavno rečeno... črčkarije jedne luđakinje. ;)
lud


moja stranica na Deviant Art-u:
Terranea

Linkovi

Crtači i slikari koje jako...JAKO volim (i često njihove slike koristim na svom blogu):

Luis Royo, Boris Valleyo, Salvador Dali, Jonathon Earl Bowser, Michael Whelan, David Delamare,
Ciruello Cabral, Linda Bergkvist, Amy Brown, Stephanie Pui-Mun Law, Anna Ignatieva





...pisci...

Terry Pratchett, J.K.Rowling, G.R.R.Martin,R.A.Salvatore, R. Zelazny, V. Faust, M. Cabot, E.A. Poe, J.R.R. Tolkien, T. Williams, D. Windgrove...



...glazbenici...

Therion, Nightwish, Him, Helloween, Moonspell, Hammerfall, Lost Horizon, Elvenking, Demons and Wizards, Rhapsody, Within Temptation, Enya, Deep Forest, Evanescence, Garbage, Cranberries, Iron Maiden, Metallica, Scorpions, Queen



Therion - Lemuria

[Lyrics by Thomas Karlsson]
[Music by Christofer Johnsson]

In the ocean, deep down
Under raging waves, wrapped in memories, you'll find
Wrecks of stately ships, they all went astray

Captain, did you find
Land of Mu, Eldorado for the seaman?
Or did you sink in dreams (and) lose your ship
In the Sirens' symphony?

When the sailman's sailing away
He shows that the dream of Lemuria is true
A land lost he will find again
Hear the call from the depth of the anemone song
Do you dare to enter the ship?
Hear the call from below of an underwater world
Land of Mu is close to the stars
In the arms of the sea you will live as hypnotized

Call of Narayana, the seven-headed on
Lemuria, rise!

When the sailman's sailing away
He shows that the dream of Lemuria is true
A land lost he will find again
Hear the call from the depth of the anemone song
Do you dare to enter the ship?
Hear the call from below of an underwater world
Land of Mu is close to the stars
In the arms of the sea you will live as hypnotized


hidden hit counter

get free counter

The Phantom Of The Opera

CHRISTINE:
In sleep he sang to me
In dreams he came
That voice which calls to me
And speaks my name
And do I dream again
For now I find
The Phantom of the opera is there
Inside my mind

PHANTOM:
Sing once again with me
Our strange duet
My power over you
Grows stronger yet
And though you turn from me
To glance behind
The Phantom of the opera is there
Inside your mind

CHRISTINE:
Those who have seen your face
Draw back in fear
I am the mask you wear

PHANTOM:
It's me they hear

TOGETHER:
My/your spirit and your/my voice
In one combined
The phantom of the opera is there
Inside your/my mind

He's there the Phantom of the opera
Beware the Phantom of the opera

PHANTOM:
In all your phantasies
You always knew
That man and mystery

CHRISTINE:
Were both in you

TOGETHER:
And in this labyrinth
Where night is blind
The phantom of the opera is there
Inside your/my mind

PHANTOM:
Sing my angel of music

Sing my angel of music

Sing to me...

Sing, my angel...




moon phase