sjećanje na njega


Iako više ne plačem za njim,iako sam se pomirila da ga više neću imati, često mislim na njega i sjećam se onih naših trenutaka, nekako mi te misli najviše pomažu kad se osjećam jako samom, a to je jako često..........ufa.......zašto je moralo tako biti, zašto nas je sudbina bila razdvojila, kad bi bar znala kako je, kako mu je u Rijeci, dali ima neku curu.....a ne usuđujem se nazvati ga da bi ga čula, ne usuđujem se više poslat mu poruku........glupo a....možda bolje da i neznam ništa, samo neka mi je zdrav,čitav i sretan.....to mi je dovoljno da mislim i znam......i dalje ga volim i voljet ću ga zauvijek,ma zauvijek ću to držat negdje duboko u srcu....prva ljubav se nikad ne zaboravlja..........rolleyestuzan
Image Hosted by ImageShack.us

Upravo me ova pjesma podsjeća na nas:
Ti i ja
Ti i ja, imali smo sve u rukama
navika od nas je strance stvorila
samo kad se sjetim koliko smo puta
pali i ustali,i uvijek ruke pružali.
Ti i ja sada smo na kraju puta
istina boli više nego rana ljuta
trebalo je stati kada bilo je vrijeme
sada je prekasno,nismo više zajedno
Za sve ove godine, uzmi dio mene
neka ti ostane, ako ti loše krene
sve ove godine , s tobom zajedno
odlaze, bez mene
...
Ti i ja, bila je to čista magija,
oko nas, sada slobodno luta sama
nekome će opet pokucat na vrata
prije ili kasnije, a nama kao da i nije.
Za sve ove godine, uzmi dio mene
neka ti ostane ako ti loše krene,
sve ove godine s tobom zajedno
odlaze, bez mene.



"Čarolija prve ljubavi leži u naivnom uvjerenju da nikad neće završiti."


21.10.2007. u 23:54 | K | 6 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

ugl problemi koji me svaki dan muče...ovo je anonimno,zbog toga što već imam jedan blog,a ovaj će poslužit da izbacim sve iz sebe šta me muči

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14



Oke mog malog plavog
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

******

Image Hosted by ImageShack.us

Nothing else matters

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters

Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky

<