Fališ mi


Ponekad se probudim
želim da te poljubim
u sobi bez ijedne sjene
nikog, samo ja i vrijeme
sve se može srediti
ali tebe ništa nemože zamjeniti
...
Kradem noći danima
s najboljim ja radim, a
ponekad sam slabe volje
prazno mi je ali bolje
sve se može srediti
ali tebe ništa nemože zamijeniti
...
Svaka nova godina
je slatka nepredvidljiva
u danima budućnosti
hiljadu mogućnosti
sve će se promijeniti
ali šta će tebe,
Šta će mi zamijeniti
...
ŠTA ĆE MI TEBE ZAMJENITI PLAVI MOJ ANĐELE



....fališ mi,neznam zašto još uvijek mislim na tebe, iako znam da je tebi za mene svejedno....
...vidila sam te jučer i u onom mi je trenutku srce stalo, tako da sam te teško i pozdravila....
....kad ćeš više položiti da ispuniš ono obećanje koje si mi dao....
....zašto si još uvijek dajem lažne nade, nade da će nešto opet biti...
....nemam te više, samo kao frenda ako da i to...
....rijetko te vidim,u snovima ti se nadam...
....volim te...i uvijek ću te voljeti...


San
Još uvijek te sanjam,
a tebe kraj mene više nema.
Još uvijek te volim,
a tebi je svejedno.
Da sanjam te!
Jer jedino u snu me voliš.
U snu mi kažeš:
"ljubavi moja volim te"
u snu me ljubiš
svom svojom dušom,
kao što si to nekad i činio.
Neznam što ti vrijedi da si sam,
kad imaš mene koja te beskrajno voli!?
Zar sam nešto loše učinila???
To mi nikad nisi rekao.
Samo si se šuteći povukao,
povukao negdje daleko.
Više te i ne vidim,
Samo mi te san nakratko vrati...
San za koji živim svaki dan.

Image Hosted by ImageShack.us


22.06.2007. u 19:09 | K | 4 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

ugl problemi koji me svaki dan muče...ovo je anonimno,zbog toga što već imam jedan blog,a ovaj će poslužit da izbacim sve iz sebe šta me muči

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14



Oke mog malog plavog
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

******

Image Hosted by ImageShack.us

Nothing else matters

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters

Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky

<