sama sam


Ja nemam više snage, nemam se kome izjadati samo se mogu ispisati na ovom blogu ili držati u sebi, fali mi frendica jako, svaki dan ko da se sve više udaljava od mene, zar je moguće da me je preko noći otkantala i našla si "bolje" društvo, danas tako reć nije ni komunicirala samnom, pričale smo samo ono šta se tiče škole, i onda je otišla poslije neznam kojeg sata ča iz škole i nije me ni pozdravila.................sad se pitan dali san ja možda kriva za to, pitan se šta san krivo napravila, i pitan se zašto me ne razumije u zadnje vrijeme....sad kad mi je napotrebnija nje nema,sad kad sam imala problema doma i kad sam trebala rame za plakanje nje nije bilo, pokušala sam joj se povjerit nije me slušala,pokušala sam je pitat zašto je takva ali u tom trenutku njoj je nešto drugo bilo bitnije i nije mi odgovorila...mislim bitno da je ona sretna, ma drago mi je da je sretna i sve,ali zašto se preko noći promijenila,ona koju poznam cijeli život više nije uz mene......cijeli dan plačen i razmišljan si da ako je zovem vani negdje da se nađemo i da razgovaramo, da joj kažem kako mi fali i kako se ponaša prema meni, tko zna dali će me shvatit????
Image Hosted by ImageShack.us

....e da i on mi fali,nisam ga vidjela već deset dana.....zašto me se i on ne sjeti, zar su me baš svi morali zaboraviti, znam trebali bismo biti kao neki prijatelji ali po tome očito nismo.....ma meni je još uvijek stalo do njega i to jako,još ga volim bez obzira na sve.....kad bi ga sada bar na tren mogla vidjet i reći mu to i poljubit ga......ali ništa od toga, ja si samo zamišljam nemoguće..............
............užasno mi se plače, neznam šta bi sa sobom..............


06.06.2007. u 23:00 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

ugl problemi koji me svaki dan muče...ovo je anonimno,zbog toga što već imam jedan blog,a ovaj će poslužit da izbacim sve iz sebe šta me muči

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14



Oke mog malog plavog
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

******

Image Hosted by ImageShack.us

Nothing else matters

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters

Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky

<