Prvi interaktivni blog!

***

Cpt. Insane-o Vas poziva da sudjelujete u stvaranju naslovnice bloga. Sve što trebate je pokazati malo kreativnosti u vandaliziranju Oka koje vas vreba. Predložak mozete skinuti ovdje (click). Radove šaljite na causenad[AT]gmail[DOT]com Uz vrijedne nagrade pobjednik dobiva i link na svoj blog. To je ujedno i moja cool lista

***

Filip je ovotjedni pobjednik za najbolji dizajn. Jednostavno me oduševio svojom crtačkom vještinom.Rad mu je inspiran mojim zadnjim postom (Pionirska posla) pa sam malo i subjektivan al moj je blog i mogu radit što hoću. Filip za sebe kaže da je srednjoškolac koji voli Bonu i da je siguran da i Bono voli njega. Za nagradu nažalost ne dobiva ništa zbog komentara da mi je blog "interaktivan koliko i dječja slikovnica".

***
Prijašnji pobjednici su:
1 , 2 , 3
***
Najbolji Banneri ikad
kod
kod
kod
kod

Moraš skupit sve? kod
"4 u 1" Banner

ponedjeljak, 26.06.2006.

Znojem protiv kapitalizma

U ovim ljetnim danima žege često se susrećemo sa znojnim pazusima. Po ovakvim temperaturama znojenje je neizbježno, a osoba koja ima naglašene znojne mrlje u tramvaju nerijetko je etiketirana kao nekulturna i izložena podrugivanju.

No istina je malo drugačija. Malo ljudi zna da često pranje nije europski običaj nego je donešen iz neprijateljske nam Azije. U srednjem vjeku crkva je osuđivala svako pranje češće nego tad uobičajenih 2 puta godišnje. Kupanje se smatralo poganskim običajem i vjerovalo se da tjelo stvara zaštitni sloj od bolesti koji se pranjem uklanjao.

Kad se sve to promjenilo?
Pa sa razvojem prljavog kapitalizma naravno! U periodu od 1910-1920 američka industrija oglašavanja inicirala je kampanju u kojoj su potrošačima stvorili strah i nervozu od znoja i mirisa kojeg on nosi. Znoj je postao sociološka bolest, a jedini lijek je potrošačko ludilo.

Danas ,100 godina poslije, stanje je poražavajuće:
Industrija higijenskih proizvoda zarađuje na nama 100 milijardi dolara godišnje. Amerika je tako nisko spala da se neki amerikanci navodno peru i više od 3 puta tjedno!!! Okoliš je uništen zbog sadržaja dezedoransa i anti-perspiranta koji uklanjaju tu umjetno stvorenu "bolest".

I tu se vraćamo na osobu koja smrdi u tramvaju sa početka priče. Hrabri pojedinci među nama odupiru se poganskom, neprirodnom aktu pranja. To je bunt protiv kapitalističke mašine i potošačkog društva. I zato kada do vas dopre miris znoja znajte da je to miris slobode i borbe protiv opresije (opresije koja nadilazi čak i višestoljetnu mađarizaciju).Da, odite do tog izopćenika i recite mu da se divite njegovoj hrabrosti. Potapšite ga po ramenu i recite da ste zahvalni.
"Da, kužim ja tebe zašto se ne pereš! Pusti ti budale koje ti se smiju! Znam ja da to nije znak nekulture nego borba za Zemlju i našu djecu."

26.06.2006. u 22:54 • 1 KomentaraPrintaj#

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker


Komentari ON/OFF ?

Captains blog

Socijalno altruistički blog s lajtmotivom majmuna.

Teme bloga nisu kronološki napisane nego je svaka cjelina za sebe pa ih slobodno možete čitati i ostaviti komentar ispod priče koja vas se dojmila. Kao brza pomoć u odabiru tema tu je rubrika "Populističke poruke".

Natječaj za dizajn bloga je uvijek otvoren

- Cpt. Insane-o
(Keptin Insejno)

Populističke poruke



John Kompich opet se pita zakej? Zbog velikih zahtjeva publike napravio sam opsežnu potragu i pronašao tog matematičkog genijalca na samom rubu očaja i blogosfere. Zakej Kedžo ispo? Zakej indie postoji? Zakej nemrem brže solirat? - pita se često Kompich na svojem muzičkom hit blogu. Dopustite da bude i Vaš frend i kompić, John Kompich.

Najbolji Link