< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off


Opis bloga

ovaj sam blog otvorila jer mi je stari sav sjeb**.
evo, odnedavno i ja postala poklonica rock glazbe, pogotovo My Chemical Romance. ovdje ću pisati o MCR i Gerardu Wayu (;D), ali i o svom životu.


MusicPlaylist



MOJ BANNER REKLAMIRAJTE ME!
My Chem Fan


moj msn: mcr_nataly@hotmail.com


baner fan kluba MCR
Image Hosted by ImageShack.us

još jedan baner
Image Hosted by ImageShack.us

još..
Image Hosted by ImageShack.us

još..
Image Hosted by ImageShack.us














MOJA AbEcEdA

A - Agonija, Abeceda!
B - Bog, Band, Black parade, Brzina
C - Cikla
Č - Čizma
Ć - Ćuki (moj mačak)
D - Demokracija
DŽ- ????
Đ - Đelo Hadžiselimović
E - Euforija, Eliza Cuts
F - Fikcija
G - Gerard, Guess
H - Hrvatica
I - Iero
J - Jabuke
K - Kruške
L - Lyn-Z, Lijek, Ludost
LJ - LJuljačka, LJubavvv
M - My Chemical Romance, Mama
N - Natalija
NJ- NJofra
O - Okuje, Ozon
P - Prison
R - Rehab
S - S-s-s-sex, snake
Š - Škola
T - Tortura, Twix
U - Učionica
V - Vrag
Z - Zrak
Ž - Život


Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

 

pick a song

<$TekstBoxa$>

blogovi koje biste trebali posjetiti

MCR OFFICIAL WEBSITE - zna se tko! they are saviors of the broken, the beaten and the damned

moj stari blog - ako vas zanima još nešto o meni (većina možda više ni ne vrijedi..)

My best friend- Viktorija, metalka, blog je vrlo zanimljiv, baš kao i ona. uvjerite se!

Nina - cura živi za MCR. ovo je blog isključivo o MCR, a ne privatni. posjetite!

Helena - frendica iz razreda! blog o christini aguileri!
visit!

murderscene MCR - jako kul blog, o svemu i svačemu, između ostalog i puno o my chem! ima puno važnih činjenica o svakom članu mcr i vrijedi proitat!!! posjetite!

Me or..? - kul blog, mcr fan, svakako posjetite!

*Broken.Freak* - savršen blog...ugodan za oko, kak bi se reklo...zanimljiv....posjetite!

Moj život i taakkkk - Ivan, okujec, blog o njegovom životu i taakkk!!! posjetite

Em@ - isto iz okuja, super blogich, hip-hop/pop blog, posjetite! ima i novi blog Mala Slatkica

Doroteja i Iva - cure isto z okuja, fora blog, posjetite!

3 stars - 3 naj frendice, isto vole mcr, veoma kul blog...ma posjetite!

*Mara* - novi blog, još friški, nov vrlo dobar za početak...lol kad se sjetim kak je moj prije izgledao.. naravno, posjetite!


neda mi se više pisati, budem nekad dovršila, kiss

 

about M3...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje ime je Natalija. volim svoje ime. ali više volim MCR! hehe... imam 16 godina (3.7.1991.), po horoskopu sam rak, no ne vjerujem u horoskop, jer sam rimokatoličke vjere. sad ću u 2.razred opće gimnazije u velikoj gorici. nemojte sad misliti da sam štrebsa - prvi sam razred opće završila s 5! tj., s 4,7. bila sam i na natjecanjima iz povijesti ove godine - na školskom sam bila prva, kao i na županijskom, a na državnom deseta. imendan mi je 1.12. MCR fan (i to veeelikiii) sam postala ovog ljeta(!!!), sasvim slučajno, i otada jednostavno nemogu zamisliti život bez te glazbe. po cijele dane imam slušalice u ušima! a osim kaj volim i tu glazbu, volim i gerarda arthura waya, koji je jako špeksy..hehe;) pošto sam čula razne špekulacije o tome kakva je zapravo glazba mcr (čula sam da je rock, punk, pa čak i pop..đizs), ja bih postavila svoju teoriju about it, koja glasi da dečki sviraju EMO ROCK. mislim da imam pravo. negdje sam pročitala da je gerard reko da sviraju nasilni pop..haha.... U ljubavi sam trenutno slobodna. fakat mi više idu na živce oni dosadni i obični dečki kaj samo igraju nogomet i to je to. takvih mi je puna kapa. tražim nekog posebnog, sa stilom. recimo roker...hehe;) ajde pusa, i uživajte u My Chemical Romance
KissSSS
_volim EmO_
_volim RoCk_
_volim McR_
_volim GeRaRdA_
_volim Mikeya, Franka, Raya, Boba_
_volim GlaZbU_
_volim roCKatI...

_mrzim MaNsonA (Viki, nemoj se ljutiti, ali on je reko da ga gerard kopira-nevidim po čemu..)_
_mrzim ... ma neznam..

gee
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Glitterize your own image at CustomGlitters.com!
Glitterize your own image at CustomGlitters.com!
Glitterize your own image at CustomGlitters.com!
Glitterize your own image at CustomGlitters.com!

utorak, 18.12.2007.

Come angels of unknown...

 

....dugo me nije bilo znam...
no trebalo je dovest ocjene u red (što mi baš i nije uspjelo, khm, khm)
upitno je hoću li uopće proć s 5 (iskreno se nadam da hoću)
no dosta o meni....
idemo čut kaj ima novo s našim najdražima!
znamo već da su gerard(Lindsey) i mikey(Alicia) u sretnim brakovima, no što je sa ostalom trojicom....hmmm svašta. frank je već odavno zaručen s Jamiom(to isto znamo, zar ne?), a nedavno, prije svega tjedan dana, ili dva, ray je zaprosio i svoju curu, Christu, tako da je i on sad zaručen!!! hura za Raya!!!....ostao je bob, sad je on na potezu, već dulje vrijeme ima curu, Katlyn, pa bi bilo doba da se zaruka proba (tak moj profesor iz povijesti:"došlo doba da se znanje proba!", isse...)...da, da, još samo bob... ajme svi su već zauzeti...to se sve dogodilo u tako kratkom roku- Mikey je oženio Aliciu u proljeće ove godine, onda je Gerard požurio sa Lyn-z, tak da mi se učinilo ko da je ljubomoran na buraza pa je i on morao bržo nać ženu (kak bi Jelena rekla: "ma, nemoora znaačt'!"), onda su se ovi dva zaručili, i bobić ima curu...brr...ajme svi su mi zgodnjaci...đizz
i evo satvit ću vam slike tih njihovih sretnica, pa si vi kliknite da se povećaju!

Katlyn, Bobs girlfriend
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Christa, Rays girlfriend
ovde se baš ne vidi..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ali ovde se vidi, ona je ova u sredini, slijeva je Alicia (mikeyeva), a s desna-Ray
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jamia i Frank
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i na kraju, mrs.& mr. Gerard Way
Image Hosted by ImageShack.us


slatki su svi, kaj ne?
pusa i do čitanja!

e, da, i evo za kraj dva nova intervjua s gerardom!
pa pogledajte i komentirajte!
ciao!




-ovo samo da velim, kao što vidite u prvom ga intervjuu muče da reklamira nekog tipa da bi ga ljudi gledali na jutubu. on misli da je to glupo (slažem se), i da internet ne postoji (hmm, ne slažem se), on bi ga rađe reklamiro da mu treba cura (tom nekom liku), međutim netreba jer je oženjen...nja.
-u drugom intervjuu...odličan je! obožavam ga! ajme kak postane sramežljiv kad ga se pita o romantici...awwww....

|Komentiraj 37| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.