my_alterego

28.04.2006., petak

Ljubomora

Ljubomora je čudna stvar...uhvati te kada se najmanje nadaš...i počne upravljati tvojim ponašanjem...ti to ne želiš...ali si jednostavno ne možeš pomoći...radiš stvari koje ne želiš...govoriš nešto što inače ne bi...Ne mogu se otrgnuti ...a uopće nemam razloga...pojavila se iznenada...ničim izazvana...i ja se ponašam otresito, bezobrazno...znam kajat ću se kasnije...već se kajem...ali ne mogu si pomoći...
Dečko ide van...zvao je i mene...ja nisam htjela...ide s društvom...ide i neka cura koju ja ne znam...i tu se javlja ljubomora...nije me strah da će me prevariti...vjerujem mu...znam da neće...ali ne mogu znati dali će mu se ta cura nabacivati...i neću ni saznati ... a mene i to izjeda...možda pretjerujem....ali ne mogu podneti ni da mu se neko nabacuje...sada smo se dopisivali i ja sam rekla kako ne želim da ide van...pa mu nisam odgovarala na poruke...sve zbog te ljubomore...reko je da će doći do mene sutra....ja mu rekla da neću biti u stanu...lagala sam...

<< Arhiva >>