my_alterego

07.04.2006., petak

Sram...

Sada sam bolje...ono je bila samo kratkotrajna depresija...ali izvukla sam se...onda mi se sve činilo crnim...ali sada vidim da nije bilo...za ispite ima još vremena...problem je samo što sam se ja previš nadala...pa se razočarala...

A što se tiče one neugodnosti koja mi se dogodila...e pa to je malo druga priča...Da ne idem u detalje recimo samo da je netko uletio u sobu u "nezgodnom trenutku"...taj netko je Dečkov Brat koji živi s njim...Taj dan mi je bilo užasno...plakala sam zbog toga...bilo mi je užasno neugodno...pobjegla sam iz stana da me ne vidi...Par dana sam izbjegavala i njega i stan (ne veliku žalost moga Dečka)....Brat je pričao sa Dečkom i rekao mu je kako mu je žao i neugodno zbog toga...
Sinoć sam skupila hrabrosti i otišla tamo...cijelo vrijeme sam se osjećala neugodno...i on je mene izbjegavao, pa se do jutros nismo ni sreli...joj bilo je grozno...Inače se super slažemo i stalno pričamo i zezamo se...ali sada nismo ništa...izbjegavali smo i poglede...baš mi je bilo bezveze...nakon par sati je se on počeo obraćati meni pa smo malo pričali...onako općenito...Ali primjetila sam da me malo drugačije gleda...kada ne pričamo zagleda se u mene (misleći da ga ja ne vidim)...nije isto kao prije...čudno je...Dečko mi kaže da je i njemu još neugodno i da treba proći malo vremena dok se svi ne priviknemo...Nadam se da će se s vremenom sve vratiti u normalu...jer ne bih voljela da ne budem dobra s njim...Mislim da bi pomoglo da popričamo otvoreno o tome...ali ja nemam hrabrosti započeti...a očito ni on...

<< Arhiva >>