<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...Dobrodošli u moj privatni pakao.
Emocije nisu umrle,sve se kriju u redovima
mojih riječi,i tu su zauvijek zatočene.
Zato utonite u moj svijet,jer tu ga samo
Vi još uvijek činite živim...


''Što sam?Tko sam?Ja sam samo sanjar,čiji pogled gasne u magli i memli,živio sam usput,ko da sanjam, kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji. I tebe sad ljubim po navici, dijete, zato što sam mnoge ljubio, bolećiv, zato usput, ko što palim cigarete, govorim i šapćem zaljubljene riječi. "Uvijek" i "ljubljena" i "upamtit ću", a u duši vazda ista pustoš zrači; ako dirneš strast u čovjekovu biću, istine, bez sumnje, nikad nećeš naći. Zato moja duša ne zna što je jeza odbijenih želja, neshvaćene tuge. Ti si, moja gipka, lakonoga brezo, stvorena i za me i za mnoge druge. Ali, ako tražeć neku srodnu dušu. vezan protiv želje, utonem u sjeti, nikad neću da te ljubomorom gušim, nikad neću tebe grditi ni kleti. Što sam?Tko sam?Ja sam samo sanjar, čiji pogled gasne u magli i memli, i volim te usput, ko da sanjam, kao mnoge druge na toj zemlji.''


Sedamnaestogodišnjakinja kojoj nitko ne vjeruje da ima tek toliko.
Zaljubljena u fotografiju i romantiku,među ostalim.
Kod nekih stvari staromodna.
Veliki sanjar.
Prizemljena.
Vidljivo kontradiktorna.
Svakakva.
Freak svoje vrste.
No nikad se ne bi mjenjala za potrebe drugih.
Živi za svoje prijatelje,one prave.
Čudna. Zbunjena. Neshvatljiva. :)



I pray god,to beam me,
To heaven,you'll be there,
Waiting to keep me,all alive...
One thousand miles away from you,
I'm losing you,I'm losing You...

..Kutak za izgubljenog anđela...

Image Hosted by ImageShack.us



Sad si napokon dobio krila koja oduvijek zaslužuješ..
I dok živimo mi,živjet ćeš i ti..
U svom srcu zauvijek čuvam uspomenu na tebe,jedan dio tebe..
A sad leti anđele,fly to a dream..nadam se da si pronašao
svoj mir..volimo Te zauvijek...






credits
xxx
murderscene
Žigolo.

Kap skupocjenog parfema i već kliziš po drugoj, zaboravljajući na pogrešku koju si i prethodni put napravio.I put prije toga. I prije toga. I prije toga..
Vraćajući se u prošlost udišem sparni ljetni zrak s nostalgijom u grudima. Poput ogromnog kamena obješena oko vrata,sjećanja me pritežu duboko u sliku prošlogodišnje jeseni, kada si još bio tu, kad je svako svitanje novog dana bilo poput najsavršenijeg osjećaja savršeno opisanog u otrcanom ljubavnom romanu.
I uživali smo,istraživali jedno drugog dodirom. I sve si s takvom pažnjom radio,nikad nisam pomislila da ću opet biti samo jedna u nizu..
Lutajući po vlastitoj prošlosti, čitam iznova knjigu čijem se kraju svaki put tako prokleto razočaram.
Ne uspijevajući se dugo zadržati u tim sjećanjima koje si mi ostavio polako se vraćam u rutinu sadašnjice, pokušavajući joj izmaknuti, skoro pa i ne osjećajući više te slane kapljice koje me još jednom sprječavaju da nastavim bez gada kao što si ti.



Image Hosted by ImageShack.us


Print | # |