<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...Dobrodošli u moj privatni pakao.
Emocije nisu umrle,sve se kriju u redovima
mojih riječi,i tu su zauvijek zatočene.
Zato utonite u moj svijet,jer tu ga samo
Vi još uvijek činite živim...


''Što sam?Tko sam?Ja sam samo sanjar,čiji pogled gasne u magli i memli,živio sam usput,ko da sanjam, kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji. I tebe sad ljubim po navici, dijete, zato što sam mnoge ljubio, bolećiv, zato usput, ko što palim cigarete, govorim i šapćem zaljubljene riječi. "Uvijek" i "ljubljena" i "upamtit ću", a u duši vazda ista pustoš zrači; ako dirneš strast u čovjekovu biću, istine, bez sumnje, nikad nećeš naći. Zato moja duša ne zna što je jeza odbijenih želja, neshvaćene tuge. Ti si, moja gipka, lakonoga brezo, stvorena i za me i za mnoge druge. Ali, ako tražeć neku srodnu dušu. vezan protiv želje, utonem u sjeti, nikad neću da te ljubomorom gušim, nikad neću tebe grditi ni kleti. Što sam?Tko sam?Ja sam samo sanjar, čiji pogled gasne u magli i memli, i volim te usput, ko da sanjam, kao mnoge druge na toj zemlji.''


Sedamnaestogodišnjakinja kojoj nitko ne vjeruje da ima tek toliko.
Zaljubljena u fotografiju i romantiku,među ostalim.
Kod nekih stvari staromodna.
Veliki sanjar.
Prizemljena.
Vidljivo kontradiktorna.
Svakakva.
Freak svoje vrste.
No nikad se ne bi mjenjala za potrebe drugih.
Živi za svoje prijatelje,one prave.
Čudna. Zbunjena. Neshvatljiva. :)



I pray god,to beam me,
To heaven,you'll be there,
Waiting to keep me,all alive...
One thousand miles away from you,
I'm losing you,I'm losing You...

..Kutak za izgubljenog anđela...

Image Hosted by ImageShack.us



Sad si napokon dobio krila koja oduvijek zaslužuješ..
I dok živimo mi,živjet ćeš i ti..
U svom srcu zauvijek čuvam uspomenu na tebe,jedan dio tebe..
A sad leti anđele,fly to a dream..nadam se da si pronašao
svoj mir..volimo Te zauvijek...






credits
xxx
murderscene
Dive in Your own sea of shame...


Sjećaš se onih predivnih proljetnih dana koje smo provodile zajedno?
Sjećaš se kad bi sjele na travu i gledale zadivljujuće odraze naših lica u hladnim jezerima?
[ znam da se ne sjećaš.]
Željela bi se vratiti u ono davno vrijeme.
Sjećaš se, uvijek si me oblačila poput anđela.
Mislila sam da je to jer sam bila tvoj anđeo.
Da mama, samo tvoj mali anđeo.
[ istina je oduvijek bila okrutna.]
Nekoć smo bile tako sretne.
Nosile smo svoje osmjehe po cijele dane dok ih ne bi iznosile do kraja.
No i već iznošeni izgledali su tako savršeno.
Savršeno umjetni. Savršeno uvježbani.
[ hvala što si me naučila kako izgledati nevino.Hvala što si me naučila lagati..]

Želim da opet odemo na naše ledeno jezero.
Želim da ovaj put sama dođeš skroz do ruba.
Uroni u dubine. Ja ću se pobrinuti da više nikad ne izroniš.
Sjest ću na travu i diviti se svom nevinom odrazu lica.
Smiješiti ću se blago. Kao prava mamina curica.
Pritom ću izgledati savršeno. Zlo prekriveno savršenstvom.
Gledati ću te zarobljenu. Neću ti pružiti ruku. Ne. Ne više..
Zaprljala bi svoju savršenu bijelu haljinicu.
A sjećaš se što si rekla što ćeš mi napraviti ako ju zaprljam?
[ znam da se toga sjećaš..]
U sumrak ću se vratiti kući.
Nitko neće znati gdje si.
Osim mene.
Ali psssst, to će biti naša mala tajna.
Zauvijek skrivena iza nevinog osmijeha tvoje male djevojčice…


Image Hosted by ImageShack.us



" ..Reth, if you go, where should I go, what should I do? "
" Frankly my dear, I don't give a damn. "

Print | # |