četvrtak, 27.04.2006.

hello again...

evo ka šta vidite u postu ispod,umra mi je 1. rođak,još uvik se čudno osjećan,ustvari neznan kako se osjećan,nekako prazno...nono
Prikinila san s momkon i to tako šta san ga nazvala na mobitel i rekla da želin bit s drugin....znan da je ovo bolesno šta san rekla ali jednostavno nisan znala šta bi drugo rekla.....e i ovo je zadnji put da ja prikidan s momkon...
Ajme kako je dosadno.....sama san doma i tako cili tjedan...mater radi,brat u školi,ma predebilno je...više neznan šta bi sa sobon....headbang
Otac mi je iša u Francusku na sprovod i sinoć mi se javia i govoria mi je na francuski ja san ga jedva razumila....inaće otac mi je 5 ili više godina živia u Francuskoj tanjemu francuski ka materinji jezik i čudi me šta se tako brzo prisjetia tog jezika....=)
a evo neman više ideja šta bi van napisala...pa onda
pozzzz Ladyagathe,Someone,Josipa,Isabella.......

- 18:33 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja abeceda

A-avion(najdraže mi se u njemu vozit)
B-baće(najdraži kvart u Splitu,tamo ću se najvjerovatije preselit,ili na gripe)
C-cijena(mislin da je to svakom važno kad nešto kupuje)
Č-čokolada(ovo ne triban objašnjavat)
D-Dalmacijoooo moja ružo procvalaaa....Dalmaciooo sva od zlata i biseraaa....
E-ekipa(stvarno ih je puno)
F-fotografija (pa ko ne voli slikavat?)
G-glazba
H-horoskop
I-uvik postoji ILI
J-jana-prirodna izvorska voda
K-kolači....mmmmmmmm
L-lito;ljubav
M-mobitel
N-new...(obožavan koristit nešto novo)
O-oslonac(moja najbolja prijateljica mi je u zadnje vrime često oslonac za plakanje)
P-pivanje...obožavan pivat i kad mi je najteže ukljućin muziku i pivan tako glasno da sve negativne misli iz mene jednostavno izlete
R-rolanje (agressive in-line skateing)
S-sintisajzer(sviran ga u bendu)
T-tek...
U-ulov....prijateljice i ja se kladimo i brojimo ulov muških
V-votka
Z-zvijer (neki kažu da san taka)

marihuana world
MySpace Layouts

MySpace Layouts



rose to all of u........
MySpace Layouts

MySpace Layouts



and kiss to all of u
MySpace Layouts

MySpace Layouts



if u wana dance
MySpace Layouts

MySpace Layouts



nice....uuuu
MySpace Layouts

MySpace Layouts



money,maney,maney,must be funny in the richman world
MySpace Layouts

MySpace Layouts



dance everybody!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



cute
MySpace Layouts

MySpace Layouts