O meni

Ime:Inescerek
Prezime:.....nono
Rođena sam:26.0×.19××
Godine:11winksretan
Razred:5.bfinofino
Škola:Osnovna školafino
Grad:Zagrebsretan
Naj-frendica:Ema Ž 4eversretanyes
Brat ili sestra:Brat Denisthumbupthumbup
Naj-film:High School Musicalcerekcerek
Naj-pjevač-ica:Vanessa H,Katy P,Avril,Rihanna...Pjevača nemam
Volim:Sve što vole mladithumbup
Mrzim:Sve što mrze mladiyes

Evo mojih banneracerek!!!
 By: AnGeL oR DeWiL AwAtArS AnD BaNNeRs



Image Hosted by ImageShack.us

Create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!


Evo malo slikica od mojih najdražih pjevača,pjevačica,glumica,glumaca,grupa...Image<br />
 and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic<Image and video hosting by TinyPic/a>
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

xxx BuBbLe xxx

Opis bloga

Bok ljudoffi!!!Ovo mi je drugi blog pa puno komajte!!!Zovem se Ines živim u gradu Zagrebu i idem u 5.razred.Ovo je moj cool svijet!Lijepo se zabavite!!!Puffa

Linkovi

Moj drugi cool blog
Blog s mojom BFF
Drugi blog s mojom BFF
Blog od mojeg brata
Matkica
Teen world
Mala reperica
Dečko s quada
Suzyc@
Sweet Teychi
Bad cooler girl
Fergalicious
Lorena
Darija
Winners 4ever
Sejin svijet
Avril fan
Nika
Tihanin supp blog
Little star
Cool girl
Susie and her idols
Bad girl
Martina
Just smile
Vicky
NeRcHy
Matea Tea
My life My ruells
Lude curke...BFF...
Ludakusche
Girls who love HSM
Lena
I will smile for you
Candy girl
Silver girlz
Supp avatari i banneri by Teychy
LuCy
Ludaelicabelica
My friend Emit@
Mala luda
Dance girl
Ordinary girl
By: tinasvezablog



MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



ponedjeljak, 22.12.2008.

Novi post

Bok svima!!!Hvala vam na komovima!!!Hvala svima koji su komalisretan!!!Nisam vam rekla ja vam idem na taekwondoo već sam crveni pojas još par mjeseci i crniyesyes!Također idem i na engleski jezik(Sova škola stranih jezika)tamo sam već 4.stupanjyesyes!!!Blog ostavljam poslije praznikayespjevasretan ali vam zbog ovih obaveza(taekwondoa i engleskog)neću moći pisati puno postovanocry!No bliži božić pa ću govoriti o nečem veselijem,a to je nagradna igrayesyes!!
Evo za vas imam nagradnu igrusretan!
Ovo su pitanja:
1.Kada je Avril izašla na scenu i s kojim albumom?
2.Rihanna ima 2 mlađa brata.Kako se zovu?
3.Kada je rođena Vanessa Hudgens?
4.Pravo i puno ime Katy Perry?
5.Gdje je rođen Zac Efron?
6.Puno ime Ashley Tisdale?
7.Puno ime Shakire
8.Mary Kate i Ashley Olsen imaju brata i sestru.Kako se oni zovu?

Pravila:Da bi osvojili 1,2 ili 3 mjesto morate na sva pitanja odgovoriti točno!

1.Mjesto:80 komova
2.Mjesto:40 komova
3.Mjesto:20 komova
Svi koji odgovore na pola ili više od pola pitanja idu u linkove!
Puno srećesretansretan!!!

Ova nagradna i gra je zatvorenacry!Hvala svima koji su sudjelovaliwave!
Prvo mjesto i 80 komova je osvojila:Ema(Klikni)
2.mjesto i 4o komova je osvojila:Doris(Klikni)
3.mjesto i 20 komova je osvojila:Monika(Klikni)


Evo mene s novom nagradnom igromsretanyes!!!U ovoj igri ću postavljati pitanja iz školskih predmeta!
Ovo su pitanja:
1.Matematika:Kolika je duljina stranice Kvadrata kojemu je opseg 2008 cm?
2.Engleski:Kako krače pišemo Christmas(Božić)?
3.Povijest:Kako se zvao Homerov spjev o grčkom junaku Odiseju?
4.Hrvatski:Nabroji sve ne promjenjive vrste riječi?
5.Zemljopis:Koliko je Sunce udaljeno od Zemlje?
6.Priroda:Nabroji sve životinje kralježnjake(nabroji ih u skupinama)?

Pravila:Sve odgovorite točno i dobivate 1,2 ili 3 mjesto!

1.mjesto:60 komova
2.mjesto:30 komova
3.mjesto:15 komova
Svi koji na pola ili više odgovore točno idu u linkoveyes!!!

Puno srećesretanyeswink!!!

Nagradna igra je gotovacry!!Tnx svima koji su sudjelovaliwave!!!
1.mjesto je osvojila Lorena (Klikni)
2.mjesto je osvojila Patricija (Klikni)
3.mjesto je osvojila Monika (Klikni)


P.S.Komajte puno!!!sretanyeswinkpjeva



| Click it...Please (300) | Print | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.