Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! **eo novi post** - tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ - Blog.hr

tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

20.09.2007., četvrtak

**eo novi post**

eeeeeeej...dugo nisam napisala post...pa...ovako....preko mozzila firefox-a mi se nes s*ebalo, pa mi se blog dobro ne vidi...ako zelite ¨normalno¨ vidjet moj blog, otvorite ga preko Internet explorer-a! onda....skola vise-manje ok, ima profesora koji idU uuuuzasno na zivce, i ljudi iz razreda, bolje receno jedna osoba iz razreda headbang mrzim ljude koji se staalno nekom ulizuju...pogotovo profesorim...odvratno...joj, jedva cekam svoj rodjendan, znam da mi je za malo vise od mjesec dana, al ...yeey finosmijeh imam rodjendan u glupo vrjeme, najbolje je imat preko ljeta. zoves puno ljudi, kupite za pit i jelu noc sjedite negdje vani! fino doma nemogu svih zvat, morat cu nes smislit, da negdje idemo van, pa....neznam di dalje...frendice ce mi pomoc smislit...hope so... a dooobro, nisam se bas nes napisala....imam popodne skol pa se ujutro bar mogu naspavat, al opet, mi se ujutro neda onda ucit, a kad je ujutro skola oda mi se neda probudit, al bar imam vremena popodn za ic negdje il nes....Jedva cekam vikend! nadam se da se ide van...vjerojatno...smokin ae...sad idem...idem nekom malo komentirat, rucat i u f*cking skolu!!! bang uzivajte mi... i, da...

NEMOJTE MI VISE PUSTAT LANCE SRECE I TAKVA DRUGA S*ANJA!!!

- 10:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkichi