Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

25.10.2005.

THE SUSPENSE IS KILLING ME

Naslovnica albuma Stalno si govorim da trebam nešto napisati za blog, a onda sjednem, otvorim notepad, maksimiziram prozor i buljim u bijeli ekran par minuta bez ikakve ideje što bih mogla napisati. Pa onda napišem rečenicu glupu poput prethodne.

No, ideja je da pišem o nekom albumu jer nisam odavno, ali je problem koji album odabrati. U potrazi za inspiracijom, odem na allmusic i odmah na naslovnici je prekrasni Fear - The record. I onda skužim da ga nemam na disku i da ne mogu naći CD na kojem mi je taj album. Nema ga, nestao, u zemlju propao, a s njim i moja inspiracija. Pa ću onda pisati o Agent Orange jer su oni isto hardkor i iz Kalifornije su.

Album u kombinaciji je izvrstan i prvi - Living In Darkness, izdan 1982. godine. Agent Orange (na sajtu nema NIŠTA) su kalifornijski punk/HC trojac, često nazivani najbolji surf-punkom, kao, ikad. Inače, ime dijele sa sleng imenom za herbicid koji je američka vojska koristila za smanjivanje broja prašumskih utočišta 'kongovcima. Za koji se eto, kasnije ispostavilo da, iako ne odmah, je ujedno i ubio te iste 'kongovce. Traljavo dozlaboba :D. Uglavnom ja nisam ludi obožavatelj finih dečkiju koji sviraju punk (oduvijek sam obožavala luđake koji će pod stare dane imati 50 mačaka u kući) ali Agent Orange su stvarno simpatični i to taman toliko da ne budu lejm, pankerski gledajući. Jesu dosadne beskonačne surf dionice kao Miserlou (da, da, obrada) ili Mr. Moto (iako će u svakom slučaju meni biti bolje od MENI ubibožedosadnih Bambi Molestersa), ali kad na istom albumu imaju hardkor hitčinu Bloodstains (i to u dva dijela) ili predivne punk "nedodirljivi" pjesme The last Goodbye i No Such Thing i to jednu za drugom sve im je oprošteno.

Agent Orange uglavnom balansiraju izmedju finih deckiju i ne-finih dečkiju. Iako je to većini ljudi zapravo simpatično jer se ovi stvarno dobro snalaze u toj sredini, ja bi da oni imaju neki fini vrišteći vokal i da sviraju malo brže i da budu hardkor (joj, imaju genijalne melodije za hardkor). Ili da još malo zaborave svirati, izvuku vokalu metlu iz guzice, slože zanimljive frizure i budu pank. A ovako, naslov :D.

Btw evo jos jedne serijice slika My Buddy Moosea u Mocvari.

- 17:21 - Neka se i tvoj glas čuje (12) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...