Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

05.06.2005.

STOLICA :(

live! 10.05 sam bila na (Jon Spencer) Blues Explosionu u Tvornici. Koncert je bio zabavan, ali su me upilali sa predugim bisom i nekako ne volim baš gužve u Tvornici. Prevelik je to prostor za biti stisnut i nije bilo mjesta za ples.

Jučer sam bila na Dirtbombsima u KSETu koji su glazbeno slični Blues Explosionu i to je bio puuuno bolji koncert. Prvo, što se tiče prostora (mislim da je i letimični čitatelj mog dosadašnjeg pisuckanja mogao zaključiti da sam KSET-junkie) koji mi je puno ugodniji i nije bila tolika gužva (a hrpa poznatih ljudi), i onda što se tiče čitavog koncertnog ugođaja. Frontmen im je, naime, kako je M. rekao - "pravi crnac", tip odličnih manira na stageu u vidu skakanja , super "funky" vokala, dijaboličnih naočala za sunce i sve to sa čačkalicom u ustima. Većina ekipe se išla šutat a ja sam imala finu majicu pa sam sjedila sa strane i plesala na mjestu i pjevuckala hitove poput Underdog i Chains of love dok je predamnom stajao zid buke koji su proizvodila dva bubnjara sa dva seta bubnjeva (iako mi baš i ne služi 2. nekoj svrsi). Na kraju su izašli na čak tri bisa zahvaljujući jako glasnoj ekipi u prvim redovima. Pozrav ekipi :D.

I tako, jako fini koncert, sve u svemu. Poslije je svirao NoMeansNo koji dolaze u KSET 02.07 (pa navratite) i kojeg ćemo vjerojatno slušati do svakog koncerta do tog datuma. Uglavnom tko nije bio neka se jede, što se mene tiče, u Osijeku.
- 15:00 - Neka se i tvoj glas čuje (4) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...