Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

01.06.2005.

LIPNJINJINJI.

ploča Ne želim pisati o pionirima jugoslavenskog punka. Nije mi namjera podučavati vas povijesti. Nemam običaj slušati bendove samo jer su drugačiji i novi. Želim pisati o mladim ljudima s odličnim idejama. Namjeravam to. Običavam voljeti glazbu.

Enigmatični idiot, ja sam. Naime, riječ je o riječkoj grupi iz '77 (ponekad i '76) Paraf. Jel' vam sad jasno? Album prvjenac, jedan od najbolje naslovljenih ikada - A dan je tako lijepo počeo.... Jeste. Hrpica zaraznih, poskočnih melodija, par hitova, tada komplimentirani etiketom "šund". Tekstovi malo cenzurirani, malo zakamuflirani sarkazmom. Jer nijedne nema bolje od naše policije.

Nažalost, nakon ovog albuma grupa potpuno mijenja zvuk i člana, a tako su lijepo počeli... Sada moram ići jer (za ovako glupav post) dobit ću po glavi.

*PrittPen odskakuće u suton*
- 21:52 - Neka se i tvoj glas čuje (9) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...